جامع خبر:شرکت ایسوس به عنوان پیشگام در صنعت قطعات و تجهیزات سخت افزار رایانه، کامل ترین سبد کالا را برای کاربران خود فراهم کرده است. با توجه به طیف وسیع قطعات موجود در دنیای فناوری اطلاعات، بالاترین سازگاری و کیفیت، به همراه مدیریت همه جانبه قطعات، در سبد کالای ایسوس فراهم است. انطباق پذیری، انعطاف […]

جامع خبر:شرکت ایسوس به عنوان پیشگام در صنعت قطعات و تجهیزات سخت افزار رایانه، کامل ترین سبد کالا را برای کاربران خود فراهم کرده است. با توجه به طیف وسیع قطعات موجود در دنیای فناوری اطلاعات، بالاترین سازگاری و کیفیت، به همراه مدیریت همه جانبه قطعات، در سبد کالای ایسوس فراهم است. انطباق پذیری، انعطاف پذیری و مدیریت کاربری آسان، در ذات قطعات ایسوس بهینه سازی شده و این امر موجب شده تا دستیابی به بالاترین کارایی در عملیات محاسباتی، ورزش های الکترونیکی و کسب و کار روزمره برای کاربران فراهم شود. کیفیت در محصولات ایسوس، به همراه ابتکار و نوآوری باعث شده تا این شرکت همواره به فکر ارتقای هرچه بیشتر خدمات خود به مشتریان وفادار باشد.
این بار ایسوس شما را با کمپینی به نام Powered By ASUS شگفت زده خواهد کرد. در این کمپین فروشندگانی که اطلاعات فنی بالایی دارند و به صورت تخصصی در امر فروش مشغول هستند، به یاری خریداران عزیز همت گماشته اند. این کمپین مشاوره و پیشنهاد سیستم هایی متشکل از تمامی قطعات موجود در سبد کالای برند ایسوس (یعنی مادربورد، کارت گرافیک، نمایشگر، دیسک نوری و کارت شبکه بی سیم) برای کسانی که خواهان بالاترین کارایی، کیفیت و ماندگاری هستند، به راحتی فراهم می کند.
ایسوس با پشتوانه بر افتخارات خود مانند: برند نخست در کارت گرافیک های مخصوص بازی، بزرگترین تولید کننده مادربورد در جهان، نخستین برند با خط تولید اختصاصی قطعات مخصوص بازی، برند نخست در تولید و طراحی نمایشگرهای مخصوص بازی و برند تحسین شده در زمینه قطعات رده بالای شبکه همواره به فکر رضایت مشتری در همه زمینه ها بوده است. ایسوس قصد دارد تا طرح هایی ویژه برای مشتریانی که تمامی قطعات سخت افزار رایانه خود را از این شرکت تهیه کنند، اجرا و پیاده سازی کند.

فرمانروایی با بهترین ها
همانطور که می دانید، ایسوس سالانه بیشترین جایزه را در بررسی های سخت افزاری کسب می کند. در حال حاضر تمامی کارت گرافیک های ایسوس با فناوری تمام خودکار Auto-Extreme به همراه قطعات با کیفیت Super Alloy Power II تولید شده و به نرم افزار GPU Tweak II تجهیز شده است. ایسوس در بخش مادربورد نیز با کسب تاییده های مختلف، با داشتن کمترین میزان برگشت به کارخانه ماندگارترین و کارامد ترین برند تولید کننده مادربورد به نقل از LDLC (زیرمجموعه Hardware.fr) لقب گرفته است. در بخش نمایشگرهای مخصوص بازی نیز، با کسب ۴۰ درصد از کل سهم بازار نمایشگرهای مخصوص بازی و بالاترین استانداردها و راهکارهای سلامتی، قدرت خود را نشان داده است. مهندسین طراح ایسوس با الهام از فلسفه Zen، بیشترین جوایز طراحی نظیر IF و RED Dot Design را در بخش طراحی محصولات کسب کرده است. راهکارهای ابتکاری و شگفت انگیز در محصولات رده بالای شبکه، این برند را به یکی از مدعیان قدرتمند در تجهیزات رده بالای مخصوص بازی تبدیل کرده است. این کمپین همزمان با دیگر کشورهای جهان در ایران هم اجرا می شود و هدف اصلی آن جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران واقعی با هماهنگی کامل نرم افزاری و سازگاری کامل قطعات است که منجر به داشتن رایانه ای کامل از همه نظر خواهد شد.