جامع خبر:معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۷ از بهسازی مسیر اتوبوس تندور خط یک خیابان انقلاب و دماوند ویژه معلولان و نابینایان خبر داد و گفت: مناسب‌سازی‌ معابر، حمل‌ونقل عمومی و در مجموع بهبودشرایط زندگی برای معلولان و جانبازان از حقوق شهروندی این گروه از شهروندان است که باید مدنظر قرار بگیرد. به […]

جامع خبر:معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۷ از بهسازی مسیر اتوبوس تندور خط یک خیابان انقلاب و دماوند ویژه معلولان و نابینایان خبر داد و گفت: مناسب‌سازی‌ معابر، حمل‌ونقل عمومی و در مجموع بهبودشرایط زندگی برای معلولان و جانبازان از حقوق شهروندی این گروه از شهروندان است که باید مدنظر قرار بگیرد.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: این طرح با هدف ترغیب نابینایان و معلولان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در سال ۹۵ در این منطقه اجرا خواهد شد.
وی در ادامه از مناسب سازی ایستگاه‌های اتوبوس و پایانه‌ها به عنوان اقدامی دیگر در جهت تسهیل در امر جابجایی معلولان یاد کرد و ابراز داشت: مناسب سازی اتوبوس‌ها و پایانه‌های اتوبوس، اجرای مسیر ویژه نابینایان در ایستگاه‌های ( BRT) و همسطح‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس جهت ورود معلولان به ایستگاه از جمله دیگر اقدامات شهرداری این منطقه خواهد بود.
معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه شهری سالم است که برای نیازهای تمام شهروندان از هر طیف پاسخ مناسب داشته باشد، خاطرنشان کرد: هنوز تا شهری مناسب و ایده‌آل برای این گروه از جامعه فاصله داریم اما در تلاشیم تا دسترسی مناسب به ناوگان حمل‌ونقل عمومی و همچنین تردد راحت در سطح منطقه را برای این گروه فراهم‌سازیم.
وی در پایان یادآور شد: نصب موانع ارتجاعی، بشکه های ایمنی، شب رنگ جهت نما بروی نرده ها، خطرنما و جهت نما در طول مسیر اتوبوس تندرو خیابان انقلاب و دماوند از دیگر اقداماتی است که در راستای بهسازی این مسیر پرتردد انجام شده است.