جامع خبر:دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در اولین دیدارصمیمی با مدیران و کارکنان در سال ۱۳۹۵ ضمن تبریک سال جدید و هفته گرامیداشت مقام والای مادر و زن گفت: تجهیزمنابع، وصول مطالبات و استقرار نرم‌افزار جامع بانکی جدید از مهمترین برنامه‌های این بانک ایران در سال جاری است. به گزارش جامع خبراز پست‌بانک‌ایران: در […]

جامع خبر:دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در اولین دیدارصمیمی با مدیران و کارکنان در سال ۱۳۹۵ ضمن تبریک سال جدید و هفته گرامیداشت مقام والای مادر و زن گفت: تجهیزمنابع، وصول مطالبات و استقرار نرم‌افزار جامع بانکی جدید از مهمترین برنامه‌های این بانک ایران در سال جاری است.

به گزارش جامع خبراز پست‌بانک‌ایران: در این دیدارکه با حضور محمدجواد کولیوند نماینده مردم شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی، مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره، دکتر صباغی عضو هیأت مدیره، مدیران و کارکنان واحدهای ستادی و مدیریت‌های شعب مناطق استان تهران و بازنشستگان برگزار شد وی ضمن اعلام این خبر و اشاره به شعار “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: مفهوم اقدام این شعار یعنی اراده لازم برای انجام کار و عمل نیز به وقوع رساندن آن است که مجموعه کارکنان پست بانک ایران تلاش می‌کنند به خوبی آن را محقق سازند.

فرحی افزود: برنامه‌های واحدهای اجرائی پست بانک ایران در سال جاری در قالب شاخص‌های عملیاتی و سودآور از جمله؛ تجهیزمنابع، وصول مطالبات و ساماندهی املاک و اموال تدوین و ابلاغ شده و برنامه‌های واحدهای ستادی نیز در همین راستا درحال تدوین و نهائی شدن می‌باشد.
مدیرعامل در پایان از تلاش ها و زحمات تمامی همکاران این بانک در سراسر کشور اعم از کارکنان و کارگزاران باجه‌های نمایندگی تقدیر و تشکر نمود.

همچنین سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره حوزه مدیریت و روابط عمومی در این دیدارضمن تبریک سال نو به اعضای هیأت مدیره و مدیران و کارکنان بر تلاش مضاعف همکاران جهت تحقق شعار سال تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب و اهداف بانک تأکید کرد و اظهارداشت: با امید و نویدهای ایجاد شده در سال جدید قطعاً موفقیت‌های زیادی برای بانک و همکاران اتفاق خواهد افتاد.

گفتنی است: در ابتدای این دیدار؛ مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و مدیران و کارکنان پست بانک ایران ضمن مصافحه، سال نو را به یکدیگر تبریک گفتند.