جامع خبر:مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع و مصرف حدود یک و نیم میلیارد لیتر بنزین در بازه زمانی ١٧ روزه ایام نوروز ٩۵ خبر داد. به گزارش جامع خبرسید ناصر سجادی با اظهار رضایت از نحوه تامین و توزیع سوخت در تعطیلات نوروز امسال که از ٢۶ اسفند پارسال کلید […]

جامع خبر:مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع و مصرف حدود یک و نیم میلیارد لیتر بنزین در بازه زمانی ١٧ روزه ایام نوروز ٩۵ خبر داد.

به گزارش جامع خبرسید ناصر سجادی با اظهار رضایت از نحوه تامین و توزیع سوخت در تعطیلات نوروز امسال که از ٢۶ اسفند پارسال کلید خورد، گفت: از ٢۶ اسفندماه ٩۴ تا پایان ١٣ فروردین ماه امسال (١٧ روز گذشته) در مجموع یک میلیارد و ۴۵٣ میلیون و ۵٠٠ هزار لیتر بنزین توزیع و مصرف شد.

وی افزود: در بازه زمانی یاد شده مصرف بنزین به میانگین روزانه ٨۵,۵ میلیون لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال (٨٢.٣ میلیون لیتر) ٢.٨ درصد رشد نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این که سفرهای نوروزی از ٢۶ اسفند پارسال تا ششم فروردین ماه امسال (مرحله نخست) و از هفتم تا ١٣ فروردین ماه انجام شده است، تصریح کرد: اوج مصرف بنزین در مرحله نخست ١٠۵ میلیون لیتر و در مرحله دوم نیز ١٠۶ میلیون لیتر بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در بازه زمانی ١٧ روزه به میانگین روزانه ۴١ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر نفتگاز توزیع و مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال (۵١,٢ میلیون لیتر) ٢١ درصد رشد نشان می دهد.

توزیع حدود ٩٠ لیتر سوخت جت به هواپیماهای مسافربری

سجادی همچنین درباره سوخت رسانی به شرکتهای هواپیمایی مسافربر در تعطیلات نوروز گفت: از ٢۶ اسفند ماه پارسال تا ١٣ فروردین ماه امسال به ١١ هزار و ٧٨۶ فروند هواپیما در فرودگاههای سراسر کشور سوخت رسانی شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده روزانه به طور میانگین ۶٩٣ فروند هواپیمای مسافربر سوختگیری کرده اند.

وی حجم سوخت تحویلی در این مدت را نیز نزدیک به ٩٠ میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ١١,۵ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران فعالیتهای سوخترسانی منظم، بموقع و بدون وقفه را مرهون تلاش همه کارکنان بخشهای مختلف ستادی و عملیاتی همچنین تعامل و همکاری خوب همه جایگاهداران و ناوگان حمل فرآورده های نفتی عنوان کرد و گفت: با اتکا به این زنجیره منظم تلاش شد تا سوخت رسانی در ایام نوروز بدون هیچ مشکلی انجام شود و انتظار می رود در سایه این همکاریها بتوان خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه کرد.