جامع خبر: رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهراز دریافت کارت هدیه به مناسبت فرارسیدن روز زن از پیشخوان های شهرنت بانک شهربا امکان شرکت در قرعه کشی خبر داد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر دکتر فرشاد فخیمی رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهرضمن تبریک فرارسیدن سالروز خجسته ولادت حضرت فاطمه […]

جامع خبر: رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهراز دریافت کارت هدیه به مناسبت فرارسیدن روز زن از پیشخوان های شهرنت بانک شهربا امکان شرکت در قرعه کشی خبر داد.
به گزارش جامع خبراز بانک شهر دکتر فرشاد فخیمی رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهرضمن تبریک فرارسیدن سالروز خجسته ولادت حضرت فاطمه “س” وروز زن به بانوان میهن اسلامی، بیان کرد: این بانک در ادامه اقدامات خود در راستای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان، صدور کارت هدیه با طرح ومتن دلخواه را از طریق پیشخوان های شهرنت از جمله خدمات خود قرار داده است و از این رو به مناسبت روز زن نیز برنامه ویژه ای تدارک دیده است.
وی افزود مشتریان محترم می توانند همزمان با این روز با مراجعه به پیشخوان های شهرنت کارت هدیه با هر نوع طرح و متن دلخواه را تهیه و آن را به عزیزان خود هدیه کنند.
فخیمی خاطر نشان کرد با دریافت کارت هدیه از پیشخوانهای شهرنت شهروندان می توانند در قرعه کشی که همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار خواهد شد نیز شرکت و از جوایز نقدی و غیرنقدی بانک شهر بهره مند شود.