جامع خبر:در ادامه رشد کاربران خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین تعداد استفاده کنندگان چهار خدمت الکترونیکی این بانک در پایان اسفند ماه ۱۳۹۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیش از ۱۷ درصد رشد کرد. به گزارش جامع خبرازبانک اقتصادنوین، تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک […]

جامع خبر:در ادامه رشد کاربران خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین تعداد استفاده کنندگان چهار خدمت الکترونیکی این بانک در پایان اسفند ماه ۱۳۹۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیش از ۱۷ درصد رشد کرد.

به گزارش جامع خبرازبانک اقتصادنوین، تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان خرداد از مرز ۳ میلیون و۷۶۱ هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این چهار خدمت در پایان اسفند ۹۳ بیش از ۱۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

علاوه بر این تعداد خودپردازهای فعال بانک اقتصادنوین در پایان اسفند ۹۴ به یک‌هزار و ۵۴ دستگاه رسید که با توجه به تعداد شعب این بانک، بخش عمده ای از این دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصادنوین مستقر است و خدمات متنوعی به دارندگان کارت‌ها شبکه شتاب ارایه می‌کند.

بانک اقتصادنوین با هدف تسریع در ارایه خدمات بانکی و کاهش لزوم مراجعه مشتریان به شعب، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده که در این راستا مشتریان می‌توانند با بهره‌مندی از خدمات مدرن این بانک در تمام ساعات شبانه روز نیازهای بانکی خود را بدون مراجعه به شعب این بانک تامین کنند.