جامع خبر: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته با تلاش بی وقفه مجموعه بانک شهر در خدمات دهی به شهروندان از آغاز تعطیلات سال نو تا کنون، بیش از ۹۵درصد مراجعه کنندگان از این خدمات، اعلام رضایت جردند. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی، در این خصوص خاطرنشان کرد: از هیچ گونه تلاشی […]

جامع خبر: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته با تلاش بی وقفه مجموعه بانک شهر در خدمات دهی به شهروندان از آغاز تعطیلات سال نو تا کنون، بیش از ۹۵درصد مراجعه کنندگان از این خدمات، اعلام رضایت جردند.
به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی، در این خصوص خاطرنشان کرد: از هیچ گونه تلاشی برای تحقق شعار سال جاری با عنوان “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” و کسب رضایت شهروندان فروگذار نخواهیم کرد.
وی، افزود: امیدواریم تا در سال جدید با تلاش بیشتر مجموعه بانک شهر گام‌های بلندی در زمینه جلب رضایت مضاعف شهروندان در سراسر کشور برداشته شود و بیش از پیش خدماتی در شأن مشتریان این بانک به آنان ارائه شود.
بر این اساس، بانک شهر در تعطیلات نوروز علاوه بر معرفی شعب کشیک، به صورت شبانه روزی از طریق پیشخوان های شهرنت نیز در سراسر کشور به ارایه خدمات می پردازد.
پیشخوان های شهرنت بانک شهر، در دو قالب به صورت ۲۴ساعته و برخی نیز صرفا تا ساعت ۲۴ ، همه روزه امکان دریافت خدماتی از قبیل برقراری ارتباط با همکاران بانک در شعبه مجازی از طریق دستگاه خودبانک( VTM) ، افتتاح حساب، صدور آنی کارت هدیه، استفاده از خدمات دستگاه های خودپرداز و خوددریافت و … را فراهم کرده است.
تماس‌های دریافت شده از سوی سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ این بانک نشان دهنده رضایت شهروندان از ارائه خدمات الکترونیک بانک شهر در روز آغازین سال جدید است که به دستور مدیرعامل این بانک، بر روند این اقدامات تا پایان تعطیلات نیز نظارت جدی وجود دارد.