جامع خبر : فرماندار و شهردار بومهن ضمن بازدید از پیشخوان شهرنت بانک شهر، از مجموعه خدمات این بانک در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، احمد اشرف، رئیس سرپرستی منطقه ۸ تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: در ایام تعطیلات، فرماندار و شهردار بومهن با مراجعه به پیشخوان […]

جامع خبر : فرماندار و شهردار بومهن ضمن بازدید از پیشخوان شهرنت بانک شهر، از مجموعه خدمات این بانک در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.
به گزارش جامع خبراز بانک شهر، احمد اشرف، رئیس سرپرستی منطقه ۸ تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: در ایام تعطیلات، فرماندار و شهردار بومهن با مراجعه به پیشخوان شهرنت واقع در این شهر از ارائه خدمات به شهروندان بازدید کرد و این اقدام بانک شهر را قابل تقدیر دانست.
وی با اشاره به اینکه بومهن در مسیر تردد مسافران به شمال کشور قرار دارد، افزود: با توجه به حجم انبوده مسافران و مراجعه شهروندان به این پیشخوان، همه خدمات بانکی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و از این رو پیشخوان های شهرنت با استقبال زیاد مراجعان روبروست.
رئیس سرپرستی منطقه ۸ تهران خاطرنشان کرد: به طور معمول در زمان تعطیلات اختلال در سیستم بانکی به وجود می آید اما با آغاز ایام نوروز با توجه به نظارت و پشتیبانی مستقیم مدیرعامل، مدیران و کارکنان بانک، خدمات بانک شهر به ویژه در پیشخوان های شهرنت به بهترین شکل در حال انجام است.