جامع خبر:امکان معرفی تمبر و خدمات آن بر روی تلفن همراه از طریق نصب نرم افزار کاربردی “تمبر” فراهم گردید. به گزارش جامع خبراز شرکت پست ترابی مدیرکل روابط عمومی در تکمیل خبر فوق افزود: در راستای گسترش فرایندهای اطلاع رسانی نوین به مشتریان، هوشمندسازی خدمات و همچنین معرفی بهینه تمبر به مخاطبان و علاقه […]

جامع خبر:امکان معرفی تمبر و خدمات آن بر روی تلفن همراه از طریق نصب نرم افزار کاربردی “تمبر” فراهم گردید.

به گزارش جامع خبراز شرکت پست ترابی مدیرکل روابط عمومی در تکمیل خبر فوق افزود: در راستای گسترش فرایندهای اطلاع رسانی نوین به مشتریان، هوشمندسازی خدمات و همچنین معرفی بهینه تمبر به مخاطبان و علاقه مندان، نرم افزار ” تمبر” که از طریق اتصال به شبکه اینترنت قابل نصب بر روی تلفن همراه می باشد از سوی شرکت پست تهیه گردیده است.

وی با بیان این که نرم افزار یادشده با ابتکار و پیشنهاد مهدی شاه محمدی کارشناس دفتر روابط عمومی طراحی شده اظهار داشت: این برنامه کاربردی بر روی تلفن های همراه مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب می باشد و هموطنان می توانند با نصب آن از اطلاعات مربوط به تمبر و تمبرشناسی مطلع گردند.

ترابی خاطرنشان کرد: این برنامه از پنج بخش اصلی تشکیل گردیده که شامل گالری تمبر؛کتابچه تمبر؛ گزیدگان ؛واژگان و جستجو می باشد.

وی با اشاره به این که در بخش “گالری تمبر” کاربران به تمامی تمبرهای مختلف منتشر شده ایران دسترسی خواهند داشت افزود: در این بخش تمبرهای دوره های قاجار، پهلوی اول، پهلوی دوم و
جمهوری اسلامی و همچنین تمبرهای جاری به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل روابط عمومی با اشاره به این که “کتابچه تمبر” نیز اطلاعات کلی در خصوص تاریخچه تمبر، تعریف تمبر، انواع تمبر، روش های چاپ تمبر و روش گرد آوری تمبر را برای کاربران به زبان ساده فراهم آورده است؛ درخصوص بخش “گزیدگان” گفت: این بخش به معرفی جدول تمبرهای یادگاری،جدول تمبرهای پستی، مشاهیر تمبر ایران، کتب تمبر فارسی، سایت های تمبر ایرانی، سایت های تمبر خارجی ، معرفی انجمن تمبر ایران و غیره می پردازد.

وی درخصوص دسترسی به این نرم افزار پستی گفت: هموطنان می توانند به منظور تهیه، آن را از آدرس الکترونیکیhttps://cafebazaar.ir/app/com.post.stamp/?l=faبه طور رایگان دانلود نمایند.

ترابی اظهار امیدواری کرد: این خدمت جدید بتواند گامی در جهت شناساندن تمبر به هموطنان به ویژه نسل جوان و معرفی پست هوشمند و نوآور به جامعه باشد.

کاربران می توانند نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص ارتقا و بهبود نرم افزار “تمبر” از طریق پست الکترونیکیpr@post.ir ارسال نمایند.