جامع خبر:معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که بانک شهر از بانک‌های توانمند کشور است، گفت: اطمینان دارم با توانمندی این بانک و کارکنان آن ، بهترین خدمات در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به مردم ارائه خواهد شد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، مجتبی عبداللهی با بیان این‌که مجموعه نمایشگاه آفتاب، […]

جامع خبر:معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که بانک شهر از بانک‌های توانمند کشور است، گفت: اطمینان دارم با توانمندی این بانک و کارکنان آن ، بهترین خدمات در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به مردم ارائه خواهد شد.

به گزارش جامع خبراز بانک شهر، مجتبی عبداللهی با بیان این‌که مجموعه نمایشگاه آفتاب، آرزویی برای شهر تهران و کشور بوده است تا مجموعه ای ویژه بتواند خدمات لازم را در زمینه نمایشگاهی به مردم ارائه کند، گفت: کاهش و بهبود وضعیت حمل و نقل، از آثار مشهود خروج نمایشگاه از داخل شهر تهران است.

وی با اشاره به حمایت مالی بانک شهر از احداث مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب، گفت: بانک شهر یکی از بانک‌های توانمند کشور است و از قابلیت‌های بالایی به لحاظ مالی و فنی و همچنین سیستم نرم افزاری و خدمات دهی، برخوردار است.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: ادامه داد: با توافقی که در برگزاری این نمایشگاه، با بانک شهر صورت گرفت، این بانک با تمام توان و با برنامه ریزی مناسب، حضور یافت و هیچ مشکلی در خصوص سیستم نرم افزاری و ارتباط با شبکه بانک شهر شاهد نبودیم.

عبدالهی افزود: اطمینان دارم با توانمندی این بانک و کارکنان آن بهترین خدمات در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به مردم ارائه خواهد شد.