جامع خبر:دکتر فرحی مدیرعامل ‍پست بانک ایران در گردهمائی مشترک مدیران کل دفاتر امور روستائی و شوراهای استانداری ها با این بانک گفت: آماده گسترش خدمات متنوع بانکی و همکاری با دهیاری ها در همه حوزه ها هستیم. به گزارش جامع خبراز پست بانک ایران: وی تصریح کرد: هدف از برگزاری گردهمائی مذکور؛هم افزائی بیشتر […]

جامع خبر:دکتر فرحی مدیرعامل ‍پست بانک ایران در گردهمائی مشترک مدیران کل دفاتر امور روستائی و شوراهای استانداری ها با این بانک گفت: آماده گسترش خدمات متنوع بانکی و همکاری با دهیاری ها در همه حوزه ها هستیم.
به گزارش جامع خبراز پست بانک ایران: وی تصریح کرد: هدف از برگزاری گردهمائی مذکور؛هم افزائی بیشتر بین دهیاری ها و این بانک برای ارائه خدمات بهتر و متنوع تر در روستاهاست.
فرحی با بیان اینکه؛ کلیه افرادی که در حوزه توسعه روستائی تلاش می‌کنند ناب‌ترین خدمات و امور را عهده‌دار بوده و تلاش آنان را که هم‌راستا با سیاست‌های کلی نظام و در جهت حمایت از کسانی که پایه‌های انقلاب و از اقشار محروم هستند را ستود.
وی عنوان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی پست بانک ایران؛ ارائه خدمات در روستاها و تجهیزمنابع جهت فعالیت های تولیدی و کسب و کارهای خرد و متوسط است و برهمین اساس در زمینه خدمت رسانی به این اقشار پیشگام شده است.
مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی که در بالاترین سطح و به‌عنوان اصلی‌ترین راهبرد در کشور ابلاغ شده درصدد هستیم که در ایجاد عدالت منطقه‌ای و جغرافیائی در سطح کشور و تولید پایدار در روستاها با مشارکت مردم اقدام نمائیم.
فرحی افزود: تامین مالی بخش های IT و ICT و بانک عامل و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات وهمچنین بانک عامل توسعه روستائی و ارائه کننده خدمات خرد در روستاها به عنوان رویکردهای اصلی این بانک است.
وی تصریح کرد: درحال حاضر بیش از ۴ میلیون حساب در روستاها افتتاح و ۵/۲ میلیون کارت بانکی نیز در این حوزه توسط این بانک صادر شده و بیش از ۷/۱ میلیون نفر در این مناطق نیز یارانه خود را از این بانک می گیرند.
فرحی درپایان بر گسترش همکاری متقابل و اجرای کامل توافقنامه منعقده تاکید کرد.