جامع خبر:پست‌بانک‌ایران و بانک توسعه صادرات در راستای گسترش همکاری‌ها و به‌منظور استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر، طی مراسمی تفاهم‌نامه مشترک همکاری امضاء کردند. به گزارش جامع خبراز پست‌بانک ایران: همکاری در زمینه استفاده از منابع ارزی و ریالی طرفین و تسهیلات بین بانکی، استفاده از ظرفیت‌ها در زمینه نقل و انتقالات و عملیات […]

جامع خبر:پست‌بانک‌ایران و بانک توسعه صادرات در راستای گسترش همکاری‌ها و به‌منظور استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر، طی مراسمی تفاهم‌نامه مشترک همکاری امضاء کردند.

به گزارش جامع خبراز پست‌بانک ایران: همکاری در زمینه استفاده از منابع ارزی و ریالی طرفین و تسهیلات بین بانکی، استفاده از ظرفیت‌ها در زمینه نقل و انتقالات و عملیات ارزی، استفاده از امکانات آموزشی، دعوت به مشارکت در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مشترک، بهره‌برداری مشترک از ظرفیت‌های موجود درسطح شعب و امکان واریز وجه به حساب مشتریان نزد هریک از بانک‌ها توسط شعب بانک دیگر از محورهای همکاری مشترک این دو بانک می‌باشد.
همچنین همکاری در زمینه انجام عملیات پول‌رسانی، تأسیس شعب مشترک co- baranching به منظور کاهش هزینه‌ها پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی، پرداخت چک‌های صادره توسط هریک از بانک‌ها توسط شعب بانک دیگر، همکاری در زمینه وصول چک‌های واگذاری توسط مشتریان طرفین و دریافت اقساط تسهیلات پرداختی و تلاش برای جلب همکاری شرکت‌های تابعه و استفاده از ظرفیت‌های موجود از دیگر محورهای همکاری مشترک دومجموعه می‌باشد.
دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در این مراسم ضمن مشهود دانستن توسعه صادرات در پیشرفت اقتصادی کشور گفت: ظرفیت‌های مشترک و خوبی در دو بانک وجود دارد که باید درراستای پیشبرد سیاست‌ها و اهداف بکار گرفته شود.
وی به دو راهبرد اصلی این بانک به عنوان بانک تخصصی حوزهICT و بانک توسعه‌ای در روستاها اشاره کرد و اظهارداشت: با گسترش کمی و کیفی و همکاری دو مجموعه می‌توانیم خدمات بیشتری به هموطنان ارائه کنیم.
دکتر صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات نیز در این مراسم همکاری‌های دو مجموعه را در شرایط کنونی بسیار مناسب دانست و گفت: پست‌بانک‌ایران دارای شبکه گسترد‌ه‌ای است و با گسترش همکاری‌ها می‌توانیم علاوه بر حوزه های ریالی در‌بخش‌های ارزی همکاری و هم‌افزائی ایجاد کنیم.
احتشام فلاح‌فر عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران هم در این مراسم عنوان کرد: گسترش همکاری دو بانک در زمینه‌های مختلف از جمله تسهیلات بین بانکی و مشتریان با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در دو مجموعه وجود دارد موجب هم‌افزائی می‌شود که امیدوارم این تفاهم‌نامه موجب گسترش هرچه بیشتر همکاری‌ها گردد.