جامع خبر:دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران با برتری ۴ بر ۲ سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید. به گزارش جامع خبردر ادامه هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام این شهر میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نهایت با برتری […]

جامع خبر:دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران با برتری ۴ بر ۲ سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش جامع خبردر ادامه هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام این شهر میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نهایت با برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس به پایان رسید. پرسپولیس با این برد ۵۴ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان در رده دوم جدول قرار گرفت.

برای پرسپولیس در این دیدار فرشاد احمدزاده (۳۳)، محمد انصاری (۴۲) و امید عالیشاه (در دقایق ۶۹ و ۸۵) گلزنی کردند.

دو گل گسترش فولاد را نیز محمد ابراهیمی در دقیقه ۵۵ و داریوش شجاعیان در دقیقه ۸۷ به ثمر رساندند.

دقیقه ۱۴: شاگردان فراز کمالوند توانستند به گل برسند اما داور مسابقه این صحنه را آفساید تشخیص داد.

دقیقه ۲۳: فرشاد احمدزاده می‌توانست دروازه گسترش فولاد را باز کند در حالی که ضربه او را داود صوفیانی برگرداند اما مهدی طارمی نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: روی ارسال یک کرنر علی علیپور با یک ضربه پای راست دروازه گسترش را هدف قرار داد اما دروازه‌بان این تیم توپ را برگرداند و در ادامه فرشاد احمدزاده توانست دروازه را باز کند.

دقیقه ۴۲: محمد انصاری در زمین گسترش صاحب توپ شد و از فاصله ۳۵ متری با شوتی محکم و زمینی نوشی صوفیانی را مغلوب کرد و گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۴: روی ارسال خوب رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا این فرصت را داشت که با یک ضربه سر دروازه گسترش فولاد را باز کند اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: شاگردان فراز کمالوند پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه محمد ابراهیمی با استفاده از این ضربه تک گل تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۸: رامین رضاییان پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت و با استفاده از این ضربه دروازه گسترش فولاد را هدف قرار داد اما نوشی صوفیانی با عملکرد خوبش اجازه نداد که این توپ به گل تبدیل شود.

دقیقه ۶۹: پرسپولیسی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند و رامین رضاییان با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی را برای امید عالیشاه ایجاد کرد و این بازیکن نیز با زدن یک ضربه سر زیبا دروازه گسترش فولاد را برای بار سوم باز کرد.

دقیقه ۸۵: امید عالیشاه با شوت محکمی از راه دور، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف گل دو تیم به عدد سه برسد.

دقیقه ۸۷: داریوش شجاعیان با استفاده از اشتباه لوبانف که نتوانست توپ ارسالی به روی دروازه‌اش را مهار کند، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: الکساندر لوبانف، رامین رضاییان، مایکل اومانا، لوکا ماریچ، محمد انصاری، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی به میدان رفت.

ترکیب گسترش فولاد: داود نوشی صوفیانی، امید نظامی‌پور، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی (محمد درویشی، ۶۱)، محسن حسینی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی، سامان نریمان جهان (لئوناردو پیمنتا، ۶۶) و امیرحسین کریمی بازی را آغاز کرد.