جامع خبر:هم اندیشی توجیحی ـ آموزشی برنامه‌های سال ۱۳۹۵ با رویکرد مروری بر عملکرد سال ۱۳۹۴ (قوت‌ها و ضعف‌ها) و تشریح برنامه‌های سال ۱۳۹۵ شعب طی سه جلسه و با حضور رؤسا و کارکنان شعب منتخب تهران و شهرستان برگزار شد. به گزارش جامع خبراز بانک دی دکتر احمد شفیع‌زاده، مدیرعامل بانک دی ـ در […]

جامع خبر:هم اندیشی توجیحی ـ آموزشی برنامه‌های سال ۱۳۹۵ با رویکرد مروری بر عملکرد سال ۱۳۹۴ (قوت‌ها و ضعف‌ها) و تشریح برنامه‌های سال ۱۳۹۵ شعب طی سه جلسه و با حضور رؤسا و کارکنان شعب منتخب تهران و شهرستان برگزار شد.

به گزارش جامع خبراز بانک دی دکتر احمد شفیع‌زاده، مدیرعامل بانک دی ـ در این مراسم با ابراز خرسندی از دیدار حضوری با برخی از کارکنان شعب به بیان دغدغه‌ها و انتظارات خویش از کارکنان شعب پرداخت.

وی با اشاره به ملزومات موفقیت فرد در یک سازمان گفت: در بررسی سازمان‌های موفق و عوامل موفقیت آنها درمی‌یابیم که ترقی و تعالی در هیچ سازمانی تصادفی نیست و به دست آوردن پیروزی، مستلزم دقت، تلاش، توسعه دانش و عوامل دیگر از سوی نیروهای انسانی است.

شفیع‌زاده یکی از عوامل موفقیت در سازمان‌ها را ایجاد ادبیات مدیریتی مناسب برای تحقق چشم‌انداز و راهبردها دانست و افزود: اهداف یک سازمان باید به ادبیات مدیریتی در میان کارکنان تبدیل شود زیرا موفقیت تنها به واسطه مدیران و روسا میسر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سازمان‌های موفق همه مسئول هستند، اظهار کرد: موفقیت سازمانی حاصل هم افزایی زنجیرهای از فعالیت‌هاست که سازمان را به سوی اهداف و چشم‌اندازهای خود سوق می‌دهد.

مدیرعامل بانک دی خاطر نشان کرد: مطابق با چشم‌انداز پیش بینی شده برای بانک دی، کارکنان و مدیران باید با استفاده از فنآوری‌های روز، ارتباط، اخلاق و عملکرد حرفه‌ای، تصویری مطلوب و حرفه‌ای از خود در جامعه ارائه کنند تا بانک دی بتواند در میان بانک‌های کشور بدرخشد و نقش آفرینی کند.

وی تعهد سازمانی را که مهمترین عامل ایفای موثر نقش در شعبه است، مسئولیت‌پذیری که سبب افزایش کارایی می‌شود و علاقه‌مندی به سازمان که موجب می‌شود کارمند بتواند کار خود را آن‌گونه که باید به انجام برساند را از جمله ویژگی‌های کارکنان شعب عنوان کرد.

در ادامه این همایش مهدی قاسمی، معاون امور شعب با تأکید بر مدیریت اقتصادی همراه با مدیریت جهادی در شعب، توجه به تمامی ابعاد شعبه را خواستار شد و با طرح شعبه به عنوان یک بنگاه اقتصادی از منظر خدمتگزاری، فایده و هزینه؛ زیانده بودن آن را غیرقابل قبول توصیف و خواستار حفظ روحیه جهادی در شعبه شد.

وی با تشبیه شعبه به یک قایق افزود: همه کارکنان باید با یکدیگر همسو و هم جهت در جهت اهداف پیش بینی شده پارو بزنند تا شعبه به هدف برسد، همسو و هم جهت بودن در مسیر اهداف بانک لازمه و ضرورت این حرکت است. همچنین باید توجه ویژه‌ای به کاهش قیمت تمام شده پول، جذب منابع ارزان قیمت و اهمیت جایگاه قرض الحسنه و تشویق مشتریان به افتتاح حساب قرض الحسنه در شعبه داشت.

قاسمی با تأکید بر اینکه “برای رسیدن به هدف باید قله را نشانه گرفت” تصریح کرد: اقتصاد ایران، اقتصاد بانک محور بوده و ما باید تلاشی درخور تدابیر مقام معظّم رهبری –مدّظله العالی – داشته باشیم تا به عنوان جزئی از جامعه و جزئی از اقتصاد، سخنان ایشان را اجرایی کرده و پیاده سازی کنیم و از تمامی شعب می‌خواهیم تا برنامه‌ای اجرایی متناسب با برنامه ابلاغی سال مدون و در جهت نیل به اهداف تدوین و طبق آن حرکت کنند.

در ادامه این همایش معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، سرپرست معاونت مالی، معاونت اعتبارات و بازریابی، معاون بازرسی و حسابرسی داخلی، جانشین معاون فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت دی ایرانیان به بیان سیاستها، برنامه‌ها و راهکارهای سال ۱۳۹۵ پرداختند.

در این جلسه از فرم‌های جدید اوراق صندوق ارزش آفرینان دی رونمایی و سیاست‌ها و محصولات جدید بانکداری اختصاصی تشریح شد