جامع خبر:شهردار منطقه ۷ اعلام کرد: ترمیم آسفالت معابر و خیابانهای نواحی ۵ گانه، بهسازی و حذف ناهمواری شریان های عبوری از اولویت های کاری این منطقه است. به گزارش جامع خبرازشهرداری منطقه ۷، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب گفت: خیابان و مسیرهای تردد از مهم ترین فضاهای عمومی و اجتماعی هستند که […]

جامع خبر:شهردار منطقه ۷ اعلام کرد: ترمیم آسفالت معابر و خیابانهای نواحی ۵ گانه، بهسازی و حذف ناهمواری شریان های عبوری از اولویت های کاری این منطقه است.
به گزارش جامع خبرازشهرداری منطقه ۷، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب گفت: خیابان و مسیرهای تردد از مهم ترین فضاهای عمومی و اجتماعی هستند که امکان تعاملات اجتماعی، کار، تفریح، استراحت، تجمع و بازی را برای انسانها در شهر فراهم می کند. از همین رو توجه به کیفیت پیاده راه ها و سواره راهها و مناسب سازی آنها می تواند در ارتقاء رضایتمندی شهروندان و استفاده کنندگان از این گونه مسیرها تأثیر گذار باشد.
وی ارتقای کیفیت آسفالت معابر را یکی از عوامل بهبود زیرساخت های معابر شهری دانست و تصریح کرد: با توجه به تاثیری که معابراستاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری و جلب رضایت شهروندان دارد، این امر در صدر اولویت های منطقه قرار گرفته است .
شهردار منطقه ۷ در ادامه توجه به پارک ها و بوستان ها را یک امر ضروری تلقی کرد و اظهار داشت: با توجه به تأثیر این فضاهای عمومی در رفاه فرهنگی، اجتماعی، روحی و روانی شهروندان، توزیع عادلانه و مناسب امکانات رفاهی، ورزشی و … می بایست یکی از اولویت های اصلی مدیران در حوزه های مربوطه باشد که این مهم با نظارت روزانه مسئولین منطقه تحقق می یابد.