جامع خبر:عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: بانک شهر به بهترین شکل ممکن نقش عاملیت نمایشگاه کتاب را ایفا کرد. به گزارش جامع خبرحجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، گفت: ارایه تسهیلات به مردم، در فضاهایی مانند نمایشگاه کتاب، نیاز به همدلی با بنگاه‌های اقتصادی داشت که بانک شهر […]

جامع خبر:عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: بانک شهر به بهترین شکل ممکن نقش عاملیت نمایشگاه کتاب را ایفا کرد.

به گزارش جامع خبرحجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، گفت: ارایه تسهیلات به مردم، در فضاهایی مانند نمایشگاه کتاب، نیاز به همدلی با بنگاه‌های اقتصادی داشت که بانک شهر موفق شد نقش اساسی در این زمینه ایفا کند و این همکاری برای ما قابل تقدیر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این ‌که شهرداری با برگزاری نمایشگاه کتاب به کمک ۷۰نهاد دیگر توانست این رویداد بزرگ را رقم بزند، گفت: امیدواریم مردم از نمایشگاه امسال رضایت داشته باشند و کتاب به سبد کالای مردم وارد شود.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ کتابخوانی در کشور اظهار کرد: مردم کشور ما بسیار با بصیرت هستند و دوست دارند با آگاهی که از طریق کتب مختلف کسب می‌کنند، به بهترین شکل زندگی کنند.