جامع خبر:ساخت چهار پست اسکله جدید مجتمع بندری کاسپین، امروز با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در منطقه آزاد انزلی آغاز شد. به گزارش جامع خبرمدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این مراسم اظهار کرد: این چهار پست اسکله با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی انجام می شود. رضا مسرور […]

جامع خبر:ساخت چهار پست اسکله جدید مجتمع بندری کاسپین، امروز با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

به گزارش جامع خبرمدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این مراسم اظهار کرد: این چهار پست اسکله با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی انجام می شود.

رضا مسرور بیان کرد : هم اکنون یک پست اسکله از سوی این سازمان در حال احداث است که تا پایان سال جاری، آماده بهره برداری می شود .

وی خاطرنشان کرد: مجموع سرمایه گذاری این پنج پست اسکله حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.

مسرور با اشاره به این که طرح احداث موج شکن های مجتمع بندری کاسپین از سال ۸۸ شروع شده، افزود : این طرح تا سال ۹۲ ، ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: پس از استقرار تیم مدیریتی جدید، ضمن انجام مطالعات مهندسی ارزش افزوده با کاهش یک هزار میلیارد ریالی قیمت تمام شده پروژه و فعال سازی آن از آبان ماه ۹۲ تاکنون، در موج شکن شرقی پیشرفت ۷۵ درصدی و در موج شکن غربی ۶۰ درصد پیشرفت حاصل شده است .