جامع خبر:شرکت ایسوس، به عنوان برند پیشگام در تولید قطعات کامپیوتری و نخستین برند با خط تولید اختصاصی محصولات بازی، تجهیزات جدید مخصوص بازی خود را با رده بندی بالا و کیفیت عالی، معرفی کرده است: کیبورد تمام مکانیکی ROG Claymore ROG Claymore جدید ترین کیبورد تمام مکانیکی ایسوس است که به کلید های مشهور […]

جامع خبر:شرکت ایسوس، به عنوان برند پیشگام در تولید قطعات کامپیوتری و نخستین برند با خط تولید اختصاصی محصولات بازی، تجهیزات جدید مخصوص بازی خود را با رده بندی بالا و کیفیت عالی، معرفی کرده است:

کیبورد تمام مکانیکی ROG Claymore

ROG Claymore جدید ترین کیبورد تمام مکانیکی ایسوس است که به کلید های مشهور Cherry MX مجهز شده و مهمترین خصیصه این کیبورد تمام مکانیکی، نور پس زمینه تمام RGB آن است. همچنین قسمت اعداد آن نیز قابلیت جدا شدن از بخش اصلی را دارد و کاربر امکان شخصی سازی شرایط بازی را دارد. همچنین توسط یک نرم افزار کاربردی، کاربر می تواند رنگ و نحوه نورپردازی را به دلخواه شخصی سازی کند یا ماکرو های خاص خود را در حافظه این کیبور ذخیره سازد. تمامی کلید های به کاربرده شده در این کیبورد با فناوری N-Key Rollover ساخته شده و از Anti-Ghosting نیز پشتیبانی می کنند. ROG Claymore دارای پوششی تمام آلومینیومی با طرحی الهام گرفته از خطوط به کارگرفته شده در بناهای قوم مایا طراحی شده که دوام و زیبایی آن را دوچندان کرده است.

ماوس بیسیم ROG Spatha

ROG Spatha دارای سنسوری با دقت ۸۲۰۰ DPI و ۱۲ دکمه قابل برنامه ریزی، دارای نورپردازی RGB، جلوه ای خاص به میز گیمرها خواهد بخشید. بدنه آن نیز با لایه ای از آلیاژ مقاوم و صیقلی منیزیوم-آلومینیوم پوشیده شده است تا کمترین اصطحکاک را با سطح ماوس پدهای مخصوص بازی داشته باشد. سوییچ های به کارگرفته شده در این ماوس، سوییچ های معروف Omron هستند که به سادگی قابل تعویض می باشد. نرخ ضریب حساسیت حرکتی این ماوس نیز در حالت با سیم نیز ۲۰۰۰ هرتز است.

این موس ۱۲ دکمه قابل برنامه ریزی دارد که شش دکمه آن در قسمت سمت چپ قرار دارد و از سوییچ های مرغوب شرکت Alps® در ساخت آن استفاده شده است. دکمه های کلیک سمت چپ و راست، کامل از بدنه جدا شده که این امر منجر با بالارفتن حساسیت و دقت در عملکرد کاربر می شود. همچنین با استفاده از سوییچ های قابل ارتقإ و تعویض Omron، دوام این ماوس تا مدت زمان بسیار زیادی تضمین شده است.

ROG Spatha می تواند در هر دو حالت با سیم یا بی سیم کار کند. یک باند اختصاصی و پرسرعت بی سیم برای این ماوس در نظر گرفته شده است که داده ها را بلادرنگ به سیستم منتقل می کند. ایسوس برای شارژ مجدد این ماوس زیبا، یک داک طراحی کرده است و علاوه بر آن در حالت با سیم نیز توانایی شارژ شدن دارد.

تنظیمات این موس را به راحتی می توانید به دلخواه خود تغییر دهید و از رنگ های بدنه گرفته تا معرفی جنس سطح زیرین ماوس درنرم افزار ROG Armoury قابل تغییر است. باROG Spatha کاربر می تواند میزان دقت سنسورها و حالت درخشش نور LEDها را با استفاده از ROG Armoury به دلخواه خود تعیین کند. همچنین می توانید سطح ماوس پد یا محل قرار گیری ماوس را مشخص کرده و همه تنظیمات شخصی خود را در پروفایل حافظه این ماوس ذخیره کنید.

ماوس پدROG Sheath

این ماوس پد بسیار گسترده! با ابعاد ۹۰۰x440x3 میلیمتر، همانند کیبورد Claymore با طرحی الهام گرفته از بناهای قوم مایا، دارای کفی قرمز رنگ با قابلیت ضد لغزش، حاشیه دوخته شده، بهترین راهکار برای استفاده طولانی مدت تجهیزات مخصوص بازی است.

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به سطح رویی آن اشاره کرد که برای کاهش اصطکاک با ماوس و رفلکس کامل اشعه لیزر سنسور طراحی مهندسی شده دارد و کنترل پیکسل به پیکسل سنسور ماوس را برای کابر مهیا می کند.

ایسوس برای تضمین دوام این ماوس پد، آن را در بدترین حالت ممکن مورد آزمایش قرار داده است. این آزمون کنترل کیفی شامل هدایت ماوس تا ۲۵۰ کیلومتر در سطح آن در بازه دمایی منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۶۰ درجه در ۵۷ ساعت متوالی است!