جامع خبر:عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با قدردانی از عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بر لزوم تشکیل کنسرسیومی با محوریت این بانک برای برگزاری سایر نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب خبر داد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، اسماعیل دوستی با بیان این ‌که بانک […]

جامع خبر:عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با قدردانی از عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بر لزوم تشکیل کنسرسیومی با محوریت این بانک برای برگزاری سایر نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب خبر داد.

به گزارش جامع خبراز بانک شهر، اسماعیل دوستی با بیان این ‌که بانک شهر کمک بسیار زیادی به راه‌اندازی نمایشگاه کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب کرده است، گفت: اگر حمایت این بانک نبود، افتتاح نمایشگاه کتاب ممکن نبود.

اسماعیل دوستی، خاطرنشان کرد: قدردان زحمات بانک شهر هستیم و امیدوارم باز هم این بانک به عنوان سرمایه‌گذار، پیشتاز در ارایه خدمات به مردم باشد تا ما نیز کل این مجموعه نمایشگاهی را به بانک شهر واگذار کنیم.

دوستی، افزود: برای برگزاری سایر نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب، می‌بایست کنسرسیومی با محوریت بانک شهر ایجاد شود تا گام‌های بعدی نمایشگاه شهر آفتاب هرچه مستحکم‌تر برداشته شود.

وی تصریح کرد: با همکاری بانک شهر می‌توان به آینده مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب امیدوار بود تا این مجموعه بتواند در حد نمایشگاه‌های بزرگ دنیا مطرح شود.