جامع خبر: بانک کارآفرین با حضور در چهلمین کنگره علمی سالانه جامعه جراحان ایران، برای دهمین سال پیاپی اقدام به ارائه انواع خدمات بانکی مورد نیاز اعضای این جامعه نمود. به گزارش جامع خبراز بانک کارآفرین، در ادامه همکاری و تعامل سازنده با جامعه پزشکی و جراحان کشور، این بانک با استقرار یک واحد مستقل […]

جامع خبر: بانک کارآفرین با حضور در چهلمین کنگره علمی سالانه جامعه جراحان ایران، برای دهمین سال پیاپی اقدام به ارائه انواع خدمات بانکی مورد نیاز اعضای این جامعه نمود.

به گزارش جامع خبراز بانک کارآفرین، در ادامه همکاری و تعامل سازنده با جامعه پزشکی و جراحان کشور، این بانک با استقرار یک واحد مستقل و ارائه خدمات بانکی و مالی، در این رویداد مهم که از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، حضور فعال و موثری داشت.

بر اساس این گزارش، در طول پنج روز برگزاری کنگره جامعه جراحان، بانک کارآفرین با استقرار یک شعبه سیار بانکی امکان ارائه خدمات بانکی مورد نیاز این جامعه از جمله پرداخت حق عضویت سالانه، افتتاح حساب، سرویس‌دهی مناسب و ارائه خدمات آنلاین (online) مطلوب را فراهم کرد.

لازم به ذکر است که در مدت زمان یاد شده بیش‌از ۱۵۰۰ نفر از اعضای جامعه با مراجعه به محل از سرویس‌های مورد نیاز بهره‌مند شدند.

این گزارش همچنین حاکی است، ایجاد همدلی و ارتباط مناسب با مراجعه‌کنندگان، ارائه خدمات بانکی موردنیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حسن برخورد پرسنل بانک، موجب تامین رضایت خاطر برگزارکنندگان کنگره شد و دکتر کاظم عباسیون دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران، طی نامه‌ای از همراهی و همکاری بانک کارآفرین در چهلمین کنگره علمی سالانه جامعه جراحان ایران تقدیر و تشکر کرد.