جامع خبر:در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و رفع محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته یک دستگاه آمبولانس اهدایی کارکنان بانک سینا به بیمارستان شهدای قلعه گنج از توابع استان کرمان اهدا شد. به گزارش جامع خبراز بانک سینا در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه در راستای کمک به تجهیز مراکز درمانی شهرستان قلعه گنج، […]

جامع خبر:در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و رفع محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته یک دستگاه آمبولانس اهدایی کارکنان بانک سینا به بیمارستان شهدای قلعه گنج از توابع استان کرمان اهدا شد.

به گزارش جامع خبراز بانک سینا در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه در راستای کمک به تجهیز مراکز درمانی شهرستان قلعه گنج، طی مراسمی با حضور مهندس پیشرو مدیر عامل بانک، فرماندار، امام جمعه، مسئولان و معتمدین محلی، هنرمندان و اهالی شریف منطقه قلعه گنج در ضیافت افطار این شهرستان، کلید یک دستگاه آمبولانس اهدایی از سوی کارکنان بانک سینا به بیمارستان شهدای شهرستان قلعه گنج، اهداء شد.
مهندس پیشرو در مراسم تحویل آمبولانس اهدایی به مردم شهرستان قلعه گنج، با اشاره به مسئولیت های اجتماعی این بانک گفت: رفع محرومیت وکمک به توانمند سازی مناطق کمتر توسعه یافته و ورود بانک به طرح های حمایتی از برنامه ها و فعالیت های اخیر این بانک می باشد که در همین راستا و کمک به توسعه و ارتقا آموزش در این منطقه یک باب مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۳ هزار متر مربع با ۴۷۰ متر فضای آموزشی، اداری و آزمایشگاه در بخش چاه خداداد احداث و در آخرین مراحل تکمیل آن قرار دارد که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
بنا بر همین گزارش پیشتر نیز کارکنان بانک سینا با کمک های خود زمینه تهیه یک دستگاه آمبولانس جهت اهدا به مردم شهرستان راز از توابع استان خراسان شمالی را نیز فراهم کرده اند. همچنین در نظر است که در آینده ای نزدیک نیز یک دستگاه آمبولانس با کمک های کارکنان بانک سینا به بنیاد بیماری خاص انجمن ای بی اهدا شود.