جامع خبر:شهردار منطقه ۱۲ گفت : جشنواره محله امید در راستای منویات شهردار تهران و نگاه ویژه مدیریت شهری مبنی بر ارتقای کیفیت زندگی در سطح این منطقه در محله هرندی برگزار شد. به گزارش جامع خبراز سازمان ورزش شهردرای تهران، عابد ملکی شهردار منطقه ۱۲ در گفتگو با خبرنگار ما خاطرنشان کرد: جشنواره تفریحی […]

جامع خبر:شهردار منطقه ۱۲ گفت : جشنواره محله امید در راستای منویات شهردار تهران و نگاه ویژه مدیریت شهری مبنی بر ارتقای کیفیت زندگی در سطح این منطقه در محله هرندی برگزار شد.

به گزارش جامع خبراز سازمان ورزش شهردرای تهران، عابد ملکی شهردار منطقه ۱۲ در گفتگو با خبرنگار ما خاطرنشان کرد: جشنواره تفریحی ـ ورزشی محله امید با هدف ارایه خدمات رایگان به شهروندان محلات به ویژه محلات قدیمی و آسیب پذیر و تبدیل منطقه به نگین شهر تهران و امید به زندیگی در آسیبخیزترین محله پایتخت در قلب تهران ـ محله هرندی ـ در حال برگزاری است.

وی افزود : در جشنواره یادشده که در بوستان زندگی واقع در خیابان شوش از بیست و نهم اردیبهشت ماه دایر است، علاوه بر ارایه خدمات ویژه و گسترده فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی به شهروندان در ۵۰ غرفه ، جشنواره های کودک ، ورزش‌های بومی و محلی ، بازی های مهیج ورزشی و … به صورت رایگان ارایه می شود.

جشنواره محله هرندی؛ محیطی امن برای تفریح خانوادگی

محمد علی قندهاری نیا با اشاره به این که منطقه ۱۲ در گذشته به عنوان نگین تاریخی و قلب تهران محسوب می شد، افزود: درواقع هسته اولیه شگل گیری شهر تهران در طی ادوار گذشته همین منطقه بوده است اما متاسفانه بخشی از این منطقه دچار آسیب ها و بحران هایی شده که شرایط را برای سکونت و زندگی شهروندان شریف و مومن منطقه ۱۲با مشکل روبرو کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه۱۲ اظهار کرد: شهرداری تاکنون برنامه های مختلفی در حوزه های اوقات فراغت جوانان و کودکان، کسب و کار، عبادت و … برای بهبود و ارتقای زندگی در این منطقه اجرا کرده است و ورزشی در بوستان زندگی برگزار شد.

قندهاری نیا گفت: امسال برای پنجمین سال پیاپی، شهرداری منطقه ۱۲ مجموعه ای ازفعالیت های فرهنگی، هنری ،اجتماعی ،ورزشی و تفریحی را در قالب یک جشنواره با نام محله امید در بوستان زندگی محله شهید هرندی برگزار کرد.

به گفته وی در این جشنواره بخش های مختلفی برای ارایه به عموم ساکنان محله شهید هرندی و نیز سایر شهروندان این منطقه برنامه ریزی شده بود که خوشبختانه مورد استقبال تمامی قشرهای مختلف واقع شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ شهرداری استقبال شهروندان از این جشنواره را بسیارقابل توجه ارزیابی کرد و گفت: با توجه به محرومیت هایی که در این منطقه وجود دارد این جشنواره بهانه ای شد تا اعضای خانواده ها در محیطی امن و با تفریحات سالم به دور هم جمع شوند.

وی تاکید کرد: آن چه که حائز اهمیت است این است که برگزاری جشنواره هایی در این سطح به نوبه خود باعث ارتقای سطح زندگی و فرهنگ شهروندان خواهد شد و آنها را با تفریحات سالم آشنا خواهد کرد و بوستان های منطقه شهید هرندی که در نا امنی است را به مکانی برای تفریح کودکان و نیز جمع شدن خانواده در محیطی امن تبدیل خواهد کرد.

وی درخصوص همکاری سایر ارگانها گفت:نیروی انتظامی در جمع آوری معتادین و کارتن خوابها همکاری خوبی داشته است. همچنین توانستین برای راه اندازی مدرسه صبح رویش ویژه کودکان کار تعامل نسبتا خوبی با آموزش و پرورش داشته باشیم.