جامع خبر:​بانک صادرات ایران به منظور تامین منابع مالی لازم برای خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز و تعمیر و بازسازی اماکن ورزشی از بسته اعتباری حمایت از توسعه ورزش رونمایی کرد. به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، در قالب این بسته حمایتی اعطای تسهیلات وفق تدابیر اتخاذ شده بابت بازسازی و تعمیر مستحدثات […]

جامع خبر:​بانک صادرات ایران به منظور تامین منابع مالی لازم برای خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز و تعمیر و بازسازی اماکن ورزشی از بسته اعتباری حمایت از توسعه ورزش رونمایی کرد.
به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، در قالب این بسته حمایتی اعطای تسهیلات وفق تدابیر اتخاذ شده بابت بازسازی و تعمیر مستحدثات اماکن ورزشی برای متقاضیانی امکان پذیر است که مالکیت واحدهای ورزشی را داشته باشند و اعطای تسهیلات به منظورخرید لوازم و تجهیزات به استناد اجاره نامه رسمی و یا تنظیم قرارداد اجاره در دفاتر معاملات مسکن میسر است.
این گزارش می افزاید: نرخ سود و وجه التزام تسهیلات در چارچوب ضوابط ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مطابق با نرخ های جاری بانک می باشد، نداشتن بدهی غیر جاری و چک برگشتی در شبکه بانکی کشور حسب استعلام های قانونی نیز در شمار شرایطی است که متقاضیان بایستی واجد آن باشند.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه دریافت تسهیلات به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
همچنین این بانک همراستا با برنامه های دولت تدبیر و امید و با هدف رونق فعالیت های اقتصادی اقدام به تدوین بسته های حمایتی اعتباری در بخش های تولیدی و خدماتی کرده است که با استقبال فعالین این بخش ها روبه رو شده است.
شایان ذکر است بانک متبوع با رویکرد حمایت از تولید ملی، افزایش اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی بسته های اعتباری ویژه ای را تدوین و به اجرا گذاشته است و فعالان اقتصادی هر بخش می توانند متناسب با نوع، ماهیت و حجم فعالیت مجموعه متبوعشان از تسهیلات بانک استفاده کنند تا از این طریق زمینه برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه فعالیت های تولیدی و خدماتی بیش از پیش ایجاد گردد.
گفتنی است بسته اعتباری ویژه ناشران طراحی و روانه بازار شده که بانک تأمین منابع مالی مورد نیاز ناشران برای انتشار محصولات فرهنگی در بخش های مختلف همچون: تامین سرمایه درگردش به منظور تألیف، خرید کاغذ و ملزومات و اعطای تسهیلات برای خرید ماشین آلات چاپ را در بسته اعتباری جدید لحاظ کرده است.