جامع خبر:بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد مردمی دیه و حمایت از زندانیان نیازمند با حمایت مالی بانک سرمایه در تالار آبگینه سازمان آب برگزار شد. به گزارش جامع خبراز بانک سرمایه، بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد مردمی دیه با حمایت مالی این بانک و با حضور حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور، اصغر جهانگیر […]

جامع خبر:بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد مردمی دیه و حمایت از زندانیان نیازمند با حمایت مالی بانک سرمایه در تالار آبگینه سازمان آب برگزار شد.

به گزارش جامع خبراز بانک سرمایه، بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد مردمی دیه با حمایت مالی این بانک و با حضور حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور، اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها، سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور، دکتر محمدعلی هادی، عضو هیات مدیره بانک سرمایه و جمعی دیگر از مسئولان قضایی و خیرین روز یکشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه در تالار آبگینه سازمان آب برگزار شد.

در این مراسم دکتر هادی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص رویکرد بانک سرمایه در زمینه مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: بانک سرمایه بانکی مردمی و متعلق به فرهنگیان و کارآفرینان است و در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز کارنامه خوبی دارد.

وی افزود: هدف ستاد دیه کشور رسیدگی به زندانیان جرائم غیر عمد است و تلاش برای آزادی این زندانیان نه تنها کمک به این افراد که کمک به خانواده آنها نیز می باشد و حرکت در این راه همتی ستودنی و ارزشمند است.

شایان ذکر است جشن گلریزان ستاد مردمی دیه و حمایت از زندانیان نیازمند همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و این ستاد در طول ۲۵ سال فعالیت خود توانسته است زمینه آزادی ۹۴ هزار نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم سازد.