جامع خبر:مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره در گفتگوئی اظهار داشت: با توجه به واگذاری وظایف پست مالی به پست‌بانک‌ایران از سوی مجلس شورای اسلامی و تغییر ماهیت فعالیت‌های این بانک به بانک توسعه‌ای- تخصصی حوزه ICT و خرده بانکدار حوزه روستائی کشور، بایستی بتوانیم از این فرصت استثائی به نحو احسن بهره‌برداری کنیم. به گزارش […]

جامع خبر:مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره در گفتگوئی اظهار داشت: با توجه به واگذاری وظایف پست مالی به پست‌بانک‌ایران از سوی مجلس شورای اسلامی و تغییر ماهیت فعالیت‌های این بانک به بانک توسعه‌ای- تخصصی حوزه ICT و خرده بانکدار حوزه روستائی کشور، بایستی بتوانیم از این فرصت استثائی به نحو احسن بهره‌برداری کنیم.

به گزارش جامع خبر وی تصریح کرد: این بانک به‌عنوان تنها خرده‌بانکدار کشور توانسته‌ است با بهره‌گیری از زیرساخت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسترهای مناسب بانکی را درسطح کشور ایجاد و به رونق اقتصادی و اشتغال در روستاها کمک نماید.
حسن‌زاده افزود: خدمت به جامعه به‌ویژه در روستاها، افتخاری است که نصیب پست‌بانک ایران شده و همه کارکنان و کارگزاران آن با جدیت هرچه بیشتر تلاش می‌کنند تا رضایت هموطنان را درجای‌جای کشور جلب نمایند.
وی تأکید کرد: خوشبختانه مسئولان وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارائی، حمایت‌های خوبی از پست‌بانک‌ایران دارند و تلاش هردو مجموعه این است که این بانک دولتی بماند تا به‌عنوان بانک توسعه‌ای-تخصصی حوزه‌های ICT و روستائی کشور بیش از گذشته در راستای اشتغال‌زائی و توسعه کسب‌و‌کارها ایفای نقش نماید.
رئیس هیأت مدیره تأکید کرد: ارائه خدمات بانکی در روستاها و مناطق غیربرخوردار کشور کار ساده‌ای نیست و با توجه به پراکندگی جغرافیائی و اقلیم‌های مختلف، مشکلات زیادی متوجه پست‌بانک‌ایران می‌شود، اما این بانک حسب رسالت خود و تکالیف قانونی، مشتاقانه این مسئولیت را برعهده گرفته و انجام می‌دهد. بطوریکه سایر بانک‌ها حاضر به سرمایه‌گذاری و حضور در این مناطق نیستند.
حسن‌زاده خاطرنشان ساخت: با مروری به اساسنامه اولیه پست‌بانک‌ایران به‌خوبی می‌توان به رسالت بی‌نظیر آن درعرصه خدمت‌رسانی درسطح کشور پی‌برد. درواقع این رسالت مهم موجب شد تا بار دیگر مسئولان نظام بر اهمیت و جایگاه این بانک درعرصه اقتصادی کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی درپایان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا راهبرد و ماهیت فعالیت‌های جدید بانک به‌خوبی عملیاتی شده و شاهد پیشرفت بیش از پیش این بانک در عرصه‌های مختلف مالی و بانکی باشیم.