جامع خبر:: مدیر‌عامل بانک شهر از عملیاتی شدن قرارداد با شرکت بین المللی صدور کارت‌های اعتباری(UPI) در این بانک و توزیع آن از سه ماه آینده خبر داد. به گزارش جامع خبرازبانک شهر، دکتر حسین محمد‌پورزرندی، با بیان این ‌که توسعه بانکداری الکترونیک از اولویت‌های بانک شهر است، گفت: با اقدامات صورت گرفته، شهرنت‌ها توسعه […]

جامع خبر:: مدیر‌عامل بانک شهر از عملیاتی شدن قرارداد با شرکت بین المللی صدور کارت‌های اعتباری(UPI) در این بانک و توزیع آن از سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش جامع خبرازبانک شهر، دکتر حسین محمد‌پورزرندی، با بیان این ‌که توسعه بانکداری الکترونیک از اولویت‌های بانک شهر است، گفت: با اقدامات صورت گرفته، شهرنت‌ها توسعه خوبی در سطح کشور داشته است و در سال جاری، توسعه خدمات از طریق موبایل‌بانک و اینترنت‌بانک در دستور کار قرار دارد. وی افزود: در این خصوص برای آماده‌سازی بسترهای بانک در حوزه بانکداری الکترونیک و مبادله با تراکنش‌های بین‌المللی، قراردادی برای صدور کارت اعتباری بین المللی (union pay international) منعقد شده و از سه ماه آینده،کارت‌های پرداخت بین المللی صادر و توزیع می‌شود. پورزرندی خاطر‌نشان کرد: کارت پرداخت بین المللی حتماً نیاز به تبادلات بر پایه دلار ندارد، چرا که همان نرخ تسعیر است و حتی می‌توان با افتتاح حساب یورویی، نرخ تسعیر یورو به دلار را گرفت؛ با این وجود، مطالعات برای رفع مشکل محدودیت دلاری در حال اجراست تا مشکلات و هزینه‌های ناشی از تغییر نرخ از یورو یا هر ارز دیگر به دلار نیز به کمترین میزان تنزل یابد.