جامع خبر:عضو هیات مدیره بانک ایران زمین گفت: ما برای اینکه به سمت تعالی حرکت کنیم احتیاج به برنامه ریزی داریم و باید در تمام حوزه ها نگاه کلان داشته باشیم. به گزارش جامع خبراز بانک ایران زمین،دکتر سعید قربانی عضو هیات مدیره بانک ایران زمین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،گفت: می توان برگزاری همایش مدیران […]

جامع خبر:عضو هیات مدیره بانک ایران زمین گفت: ما برای اینکه به سمت تعالی حرکت کنیم احتیاج به برنامه ریزی داریم و باید در تمام حوزه ها نگاه کلان داشته باشیم.

به گزارش جامع خبراز بانک ایران زمین،دکتر سعید قربانی عضو هیات مدیره بانک ایران زمین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،گفت: می توان برگزاری همایش مدیران را در این زمان به فال نیک گرفت .

قربانی با تشریح شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: اکنون ما در شرایط ویژه ای هستیم. شرایطی که نوید بخش توسعه و رفتن به سمت تعالی است. این هم برای کشور هم برای مجموعه های اقتصادی مصداق دارد.
قربانی افزود: ما برای اینکه به سمت تعالی حرکت کنیم احتیاج به برنامه ریزی داریم و باید در تمام حوزه ها نگاه کلان داشته باشیم.

قربانی در خصوص صنعت بانکداری گفت: در مورد فعالیت در حوزه بانکداری باید گفت ما در جامعه اعتماد می فروشیم. این اعتماد از جنبه درونی و بیرونی در هر سازمانی اهمیت ویژه ای خواهد داشت. اگر ما بخواهیم واسطه گری مالی انجام دهیم باید بتوانیم اعتماد برون سازمانی و جامعه را کسب کنیم .

وی ادامه داد: مسیر کسب این اعتماد، ایجاد اعتماد به نفس در درون خودمان است. ما باید به این باور برسیم که می خواهیم تحول کنیم و با کمک شما این مسیر ادامه خواهد داشت.

عضو هیات مدیره بانک ایران زمین در مورد مسائل تاثیر گذار در رشد بانک گفت: ما باید تلاش کنیم و خدماتمان را توسعه دهیم. باید روح حاکم بر مدیریت را در تمام سازمان ببینیم. این یعنی ما باید در تمام همکاران درگیری ذهنی ایجاد کنیم و از آنها بخواهیم بحث های نظارتی و هدایتی را شروع کنند و آهسته و پیوسته شعبه، سرپرستی و کل بانک به این سمت بروند.

قربانی اظهار کرد: افراد با تجربه در این بانک حضور دارند و در کنارشان جوان های خلاق، نوآور حضور دارند که جمع این نیروها به ما کمک می کند که این مسیر را طی کنیم.

وی دنیای امروز را دنیای تحولها دانست و گفت: در حال حاضر هر لحظه دست اوردهای جدیدی در دنیا مشاهده می شود. بنابراین نوآوری ها و خلاقیت ها امروز می تواند سازمان را به سمت موفقیت پیش ببرد.