جامع خبر:بانک ایران زمین، در”همایش مسئولیت اجتماعی شرکت، مسئولیت اجتماعی صنعت نفت”که ازسوی وزارت نفت و چهار شرکت اصلی این وزارتخانه برگزار شد، موفق به دریافت تندیس طلائی «مسئولیت اجتماعی شرکت» شد. به گزارش جامع خبراز بانک ایران زمین، تندیسCSR در مراسم افتتاحیه همایش با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیربهداشت، […]

جامع خبر:بانک ایران زمین، در”همایش مسئولیت اجتماعی شرکت، مسئولیت اجتماعی صنعت نفت”که ازسوی وزارت نفت و چهار شرکت اصلی این وزارتخانه برگزار شد، موفق به دریافت تندیس طلائی «مسئولیت اجتماعی شرکت» شد.

به گزارش جامع خبراز بانک ایران زمین، تندیسCSR در مراسم افتتاحیه همایش با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیربهداشت، درمان وآموزش پزشکی و سیدکاظم وزیری هامانه قائم مقام وزیر نفت رونمایی شد. این تندیس نماد عدالت اجتماعی(انسان)، اقتصادی(نفت) و محیط زیست(برگ) است.

هادی قدیمی، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با حضور در مراسم افتتاحیه این همایش اظهار داشت: توجه به ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) و در درجه اول جامعه و محیط زیست از اهداف و اقدامات اساسی بنگاه‌های اقتصادی به ویژه بانک‌ها است و پیشگامی بانک ایران زمین در میان دیگر بانک‌ها رویکردی متعالی به کسب و کار اقتصادی است که تاثیر اجتماعی یک سازمان بر جامعه را مورد توجه قرار می دهد.

وی همچنین از کمپین بانک ایران زمین با پیام”برای زندگی همین یک زمین را داریم”به عنوان پویشی نو در راستای فرهنگ سازی و حفاظت از محیط زیست یاد کرد و از دوستداران محیط زیست کشور خواست ضمن پیوستن به این کمپین در ادامه این مسیر همراه بانک ایران زمین باشند.

هدف از برگزاری این همایش اطلاع‌رسانی، ساماندهی و تغییر نگرش نسبت به فعالیت‌های CSR بوده که اندیشمندان، متخصصان، صاحب نظران و شرکت‌های فعال در این حوزه با ارائه تجربیات خود در پانل‌های تخصصی و حضور در نمایشگاه جنبی، زمینه فرهنگ‌سازی و ترویج آن در جامعه را ایجاد نمودند.