جامع خبر:شهردار منطقه ۷ گفت: مجتمع بهاران در این منطقه با هدف توانمندسازی اجتماعی مددجویان بهبودیافته از اعتیاد راه اندازی شد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، دکتر سعید طلوعی با بیان این مطلب افزود: در مجتمع توانمندسازی بهاران، پس از شناسایی افراد آسیب دیده، خدمات اسکان، ارائه خدمات بهداشتی و تغذیه‌ای و درمانی، […]

جامع خبر:شهردار منطقه ۷ گفت: مجتمع بهاران در این منطقه با هدف توانمندسازی اجتماعی مددجویان بهبودیافته از اعتیاد راه اندازی شد.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، دکتر سعید طلوعی با بیان این مطلب افزود: در مجتمع توانمندسازی بهاران، پس از شناسایی افراد آسیب دیده، خدمات اسکان، ارائه خدمات بهداشتی و تغذیه‌ای و درمانی، اصلاح رفتار، حرفه و مهارت‌آموزی، اشتغالزایی، بازگشت به خانواده و جامعه و پیگیری وضع مددجو ارائه می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه مجتمع بهاران به منظور پایدارسازی افراد بهبودیافته از اعتیاد و تمایل آنها به بازگشت به خانواده راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت یکهزار و ۱۲۰ مترمربع و در ۷ طبقه ساخته شد که به اقشار آسیب دیده یا همان بهبود‌یافتگان از اعتیاد خدمات ارائه می دهد.
شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه این مرکز می‌تواند پایگاه مناسبی برای حمایت و پشتیبانی از افراد آسیب دیده باشد، تصریح کرد: در این مجتمع امکاناتی از قبیل حمام، آرایشگاه، رختکن، سرویس بهداشتی، نمازخانه و کتابخانه، خوابگاه، واحد مددکاری، غذاخوری، کارگاه توانمندسازی و مهارت‌آموزی، اتاق ورزش، سرگرمی و فراغت، فضای باز و هواخوری در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: راه اندازی این مرکز می تواند پایگاه مناسبی برای حمایت و پشتیبانی از همنوعان آسیب دیده باشد و موفقیت این برنامه در گرو مشارکت شهروندان و دستان حمایت گر آنان برای نجات جامعه و انسان های آسیب دیده از تلاطم و ناگواری های روزگار است که رضایت خداوند متعال را در پی دارد.
لازم به ذکر است مجتمع بهاران منطقه ۷ در خیابان شهید مدنی، کوچه اکبری پلاک ۱۰ واقع شده است.