جامع خبر:​مجموع تعداد تراکنش‌های بانکی دستگاه‌های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در فروردین ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل٣٨ درصد رشد را نشان می‌دهد. به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش هزینه‌ها، ترافیک و […]

جامع خبر:​مجموع تعداد تراکنش‌های بانکی دستگاه‌های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در فروردین ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل٣٨ درصد رشد را نشان می‌دهد.
به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش هزینه‌ها، ترافیک و آلودگی هوا، توسعه این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که بیش از ۴٧ میلیون تراکنش توسط پایانه های فروش متصل به حسابهای این بانک در فروردین ماه انجام گرفته که این میزان بیانگر رشد ٣٨درصدی تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال٩۴ می باشد.
همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد ١۴درصدی تعداد کل تراکنش‌های پایانه های مستقر در شعب(pinpad) در فروردین ماه سال جاری نسبت مقطع مشابه در سال قبل می باشد که این میزان رشد حاکی استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.
گفتنی است این بانک با افتتاح بیش از ۴۴ میلیون حساب لکترونیکی برای مشتریان و متقاضیان، نصب و راه اندازی تعداد ۴۵٢هزار دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران و صدور ۵٧ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.