جامع خبر:به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات اینترنتی به مشتریان، تمهیدات سیستمی لازم برای اخذ استعلام شماره شبا و نیز ذخیره شماره حساب در سامانه اینترنت بانک کارآفرین فراهم شد. به گزارش جامع خبرازبانک کارآفرین؛ به منظور رفاه حال مشتریان و ارائه هرچه بهتر خدمات اینترنتی، امکان اخذ استعلام شماره شبا هنگام انتقال وجه بین‌بانکی […]

جامع خبر:به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات اینترنتی به مشتریان، تمهیدات سیستمی لازم برای اخذ استعلام شماره شبا و نیز ذخیره شماره حساب در سامانه اینترنت بانک کارآفرین فراهم شد.

به گزارش جامع خبرازبانک کارآفرین؛ به منظور رفاه حال مشتریان و ارائه هرچه بهتر خدمات اینترنتی، امکان اخذ استعلام شماره شبا هنگام انتقال وجه بین‌بانکی پایا و نیز ذخیره شماره حساب مقصد جهت تسهیل پرداخت‌های بعدی، در سامانه اینترنت‌بانک کارآفرین فراهم شد.

بر اساس این گزارش، مشتریان می‌توانند قبل از ثبت دستور پرداخت بین‌بانکی پایا در سامانه اینترنت‌بانک، وضعیت شماره شبای مقصد را مشاهده کنند. همچنین امکان ذخیره شماره حساب، شماره شبا و یا شماره کارت مقصد به لیست حساب‎های آشنا نیز فراهم شده است تا مشتریان بتوانند در عملیات آتی، به سهولت از شماره‌های ذخیره شده استفاده کنند.