جامع خبر:همایش سراسری روسای شعب استان تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاون عملیات بانکی، مدیر شعب و تمامی روسای شعب استان ۲۷ خرداد، در سالن همایش ساختمان مرکزی بانک برگزار شد. به گزارش جامع خبراز بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های پرسنل و […]

جامع خبر:همایش سراسری روسای شعب استان تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاون عملیات بانکی، مدیر شعب و تمامی روسای شعب استان ۲۷ خرداد، در سالن همایش ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.

به گزارش جامع خبراز بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های پرسنل و مدیریت خوب روسای شعب، گفت: فضای بانکی در کشور در حال پوست اندازی است و بانک ها می بایست منطبق با فضای امروزی عمل کنند.

وی افزود: ما می بایست شرایط جدید بانک مرکزی را درک کنیم و در راستای اهداف کشور گام برداریم.

پورسعید در خصوص تاثیر فضای شعبه در افزایش رضایت مندی مشتریان و کارایی پرسنل اظهار کرد: ما باید شعب خود را به گونه ای مهیا کنیم که مشتریان و همچنین کارمندان حاضر در آن احساس آرامش کنند و فضایی دلچسبی در انتظار آنها باشد.

مدیرعامل بانک ایران زمین در پایان گفت: رفتار شایسته کارکنان با مشتریان باعث خواهد شد علاوه‌ بر فروش خدمت، حس اعتماد، احترام و خاطره‌ای خوش به مشتری منتقل شود و او را به حضور مجدد و ایجاد حس وفاداری به بانک تشویق کند.

عضو هیات مدیره بانک ایران زمین:

امروز شرایط جدیدی بر بازار رقابت بانکها حاکم است

در ادامه این مراسم هادی قدیمی عضو هیات مدیره و معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی بانک، اظهار امیدواری کرد که با حضور پویان شاد معاون جدید عملیات بانکی و با استفاده از تجربه موفق وی در بانکهای کشور بتوانیم از این تواناییها در بانک ایران زمین استفاده کنیم.

قدیمی با اشاره به وضعیت بانکها و اقتصاد کشور اظهار داشت: امروز شرایط جدیدی بر بازار رقابت بانکها حاکم است که می طلبد برنامه ریزی های خاصی با در نظر گرفتن شرایط جدید و سیاستهای بانک مرکزی انجام گیرد.

وی از مدیران خواست برنامه ریزی جهت گسترش خدمات کارمزدی، صدور ضمانت نامه ها و تمرکز بر بانکداری الکترونیک را در صدر امور خود قرار دهند.

قدیمی در پایان با تقدیر از روسای شعب بر اجرای صحیح دستورالعمل های بانک مرکزی و تلاش همه جانبه برای پیشبرد اهداف بانک تاکید کرد.

پویان شاد، شعب را به صف کرد

پویان شاد معاون عملیات بانکی در اولین جلسه بعد از انتصاب خود با حضور در همایش سراسری شعب استان تهران، از روسای شعب خواست همه انرژی خود را برای دستیابی به موفقیت بکار بگیرند.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ پویان شاد معاون عملیات بانکی با تشریح شرایط کنونی شبکه بانکی از روسای شعب خواست تا از فرصتهای ایجاد شده استفاده کنند و همه انرژی و توانایی کارکنان را برای دستیابی به موفقیت بکار بگیرند.

پویان شاد افزود: در مدت کوتاهی که در بانک ایران زمین حضور دارم از برخی از شعب بازدید کرده ام و از نزدیک با امکانات و توانایی پرسنل آشنا شده ام و بزودی با بازدید از همه شعب در سراسر کشور اقدامات اساسی را جهت تسریع روند رشد بانک انجام خواهیم داد.

وی در پایان از روسای شعب خواست محیط شعبه را به محیطی پرنشاط و پرتلاش برای پرسنل تبدیل کنند تا بتوانیم از تمام پتانسیل نیروها استفاده کنیم.

در این همایش بهرامی نیا مدیر شعب استان تهران نیز با تبیین برنامه های بانک ایران زمین شرایط کنونی شبکه بانکی، اقتصاد کشور و شرایط رقابتی حاکم بر بازار را برای روسای شعب تحلیل کرد.

بهرامی نیا همچنین در بخشی از سخنان خود به بحث آموزش کارکنان شعب، تلاش برای دستیابی به اهداف و استفاده صحیح از امکانات و فرصتهای موجود تاکید کرد.

در انتهای این گردهمایی روسای شعب مشکلات و مسائل خود را با مدیران ارشد حاضر در جلسه مطرح و نقطه نظرات و پاسخ های آنها را دریافت کردند.