جامع خبر:عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حکمی نادر محمدزاده را به عنوان مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران منصوب کرد. به گزارش جامع خبر؛ آخوندی در حکم مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرده است: در انجام این ماموریت ضروری است، قوانین، سیاست‌ها، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، […]

جامع خبر:عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حکمی نادر محمدزاده را به عنوان مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران منصوب کرد.

به گزارش جامع خبر؛ آخوندی در حکم مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرده است: در انجام این ماموریت ضروری است، قوانین، سیاست‌ها، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان محترم به دقت اجرا و در زمینه نگهداری راه‌ها و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان مراقبت ویژه به عمل آید.
مسئولیت مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین و قائم مقام معاون وزیر و معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از سوابق نادر محمدزاده در حوزه راه و شهرسازی است.
پیش از این فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بود که از مرداد ماه سال ۱۳۹۰ از سوی علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم به این پست منصوب شده بود.
وزیر راه و شهرسازی امروز همچنین در حکم دیگری حسن صبوری فخار را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان قم منصوب کرد. وی پیش از این سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان قم بود