جامع خبر:برای نخستین بار فروشگاه اینترنتی بامیلو به‌عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک در ایران، مجموعه‌ای از پوشاک اسلامی بانوان را که توسط تولیدکنندگان برتر پوشاک اسلامی در منطقه تامین شده است را برای بانوان ایرانی معرفی و در معرض فروش قرار داده است. به گزارش جامع خبراز بامیلو، پوشاک اسلامی که شامل مجموعه‌ای […]

جامع خبر:برای نخستین بار فروشگاه اینترنتی بامیلو به‌عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک در ایران، مجموعه‌ای از پوشاک اسلامی بانوان را که توسط تولیدکنندگان برتر پوشاک اسلامی در منطقه تامین شده است را برای بانوان ایرانی معرفی و در معرض فروش قرار داده است.
به گزارش جامع خبراز بامیلو، پوشاک اسلامی که شامل مجموعه‌ای گسترده از پوشاک چون شلوار ، مانتوهای خنک و متناسب با معیارهای اسلامی، تونیک و پیراهن و انواع شال و روسری‌ متناسب با فصل تابستان را برای خریداران اینترنتی ایرانی تدارک دیده‌است.
معرفی این کالاها به بانوان ایرانی کمک می‌کند تا با رویکرد تازه‌ای به پوشاک اسلامی نگاه کنند و از طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی که در این لباس‌ها استفاده شده است بهره ببرند.
خوش‌پوشی مساله‌ای است همه زنان جهان از جمله زنان مسلمان به آن توجه دارند و مد اسلامی راه و روشی است که به زنان مسلمان آراستگی در کنار حفظ حجاب در فضای عمومی را ارائه می‌کند.
فروشگاه اینترنتی بامیلو با توجهی که به فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد سعی کرده است بر اساس علاقه مخاطبان مجموعه‌ای از پوشاک اسلامی را برای انواع سلیقه‌ها تامین کند.
به گفته مدیر گروه مد و پوشاک بامیلو، بر اساس بررسی‌های انجام شده واژه‌هایی چون لباس اسلامی، مانتوی بلند، مانتوی گشاد، شلوار گشاد از سوی کاربران ایرانی بارها در سایت بامیلو جستجو شده‌است که این نشان دهنده علاقه بانوان ایرانی برای پوشیدن لباس‌هایی متناسب با معیارهای اسلامی است.
جالب است بدانید توجه به مد و پوشاک بانوان مسلمان بسیاری از برندهای مطرح بین‌المللی را نیز به ارائه مجموعه‌های خاص برای بانوان مسلمان ترغیب کرده است. برند دلچه گابانا درپاییز و زمستان ۲۰۱۶ کلکسیونی را با نام عبا ارائه کرد که مجموعه موفق و الهام بخشی برای معرفی و طراحی پوشاک اسلامی در کشورهای دیگر ایجاد کرد.
مجموعه پوشاک اسلامی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در سایت بامیلو ارائه خواهد شد.