جامع خبر:مدیر عامل سابق بانک ملی ایران از رشد ۶۰ درصدی منابع بانک ملی در مدت ۳۰ ماه فعالیت دولت یازدهم باوجود رقابت سنگین بین بانکی خبر داد و گفت:در این مدت اجازه ندادیم در بخش سپرده موثر بانکی به بانک دوم تبدیل شویم. به گزارش جامع خبر؛ عبدالناصر همتی روز دوشنبه در مراسم تودیع […]

جامع خبر:مدیر عامل سابق بانک ملی ایران از رشد ۶۰ درصدی منابع بانک ملی در مدت ۳۰ ماه فعالیت دولت یازدهم باوجود رقابت سنگین بین بانکی خبر داد و گفت:در این مدت اجازه ندادیم در بخش سپرده موثر بانکی به بانک دوم تبدیل شویم.

به گزارش جامع خبر؛ عبدالناصر همتی روز دوشنبه در مراسم تودیع از بانک ملی ،افزود: در این بخش با بانک دوم ۲۰ هزار میلیارد ریال فاصله داریم، اما همچنان بانک اول کشور در بین بانک های عامل در سپرده های موثر هستیم.

وی گفت: نسبت منابع به کارکنان از ۲۳ میلیارد ریال به ۴۰ میلیارد ریال رسید که ۷۰ درصد رشد نشان می دهد. ضمن آن که از ۴۰ هزار نفر کارکنان رسمی بانک ملی در این مدت سه هزار نفر کم شد.

همتی گفت: در جریان اختلاس هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی ( ۸۷۰ میلیارد تومان) که عده ای به دنبال آن بودند، سه ماه درگیر بودیم و با کمک اطلاعات مراقبت کردیم تا اتفاق نیفتد.

وی کاهش تعداد شرکت های تحت تملک بانک ملی را از دیگر اقدام های انجام شده در دوره مدیریت اش در بانک ملی عنوان کرد و گفت: در ابتدا با ایستادگی و برخی مخالفت ها رو به رو شدیم اما توانستیم بخشی از شرکت ها را واگذار کنیم.