جامع خبر:مدیرعامل بانک شهر، اقدام و عمل در بستر بانکداری الکترونیک را از ارکان افزایش اعتماد و رمز موفقیت این بانک دانست و بر لزوم حفظ و توسعه رضایت شهروندان تاکید کرد. به گزارش جامع خبر، دکتر حسین محمد پورزرندی در نشست فصلی مدیران ارشد بانک که در استان اردبیل برگزار شد، ضمن تسلیت به […]

جامع خبر:مدیرعامل بانک شهر، اقدام و عمل در بستر بانکداری الکترونیک را از ارکان افزایش اعتماد و رمز موفقیت این بانک دانست و بر لزوم حفظ و توسعه رضایت شهروندان تاکید کرد.

به گزارش جامع خبر، دکتر حسین محمد پورزرندی در نشست فصلی مدیران ارشد بانک که در استان اردبیل برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد و قدردانی از شهرداری اردبیل در برگزاری این نشست، گفت: امروز وظیفه سنگینی بر دوش بانک شهر است و موفقیت این بانک در ارائه خدمات و جلب اعتماد شهروندان در افزایش تقاضا از سوی عموم مردم، تاثیر بسزایی داشته است.

وی افزود: اهمیت فعالیت بانک شهر در ادامه، مبتنی بر حفظ و توسعه این اعتماد است و یکی از ارکان اصلی دستیابی به این موفقیت، اقدام و عمل در بستر بانکداری الکترونیک است.

وی یکی از مصادیق این موفقیت را عزم و اراده محکم یکایک همکاران بانک دانست و افزود:همه کارکنان بانک برای ارائه خدمت به شهروندان تلاش دارند نمونه عینی آن را نیز در ارائه خدمات در ایام نوروز و عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب دانست.

پورزرندی ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان بانک در ارائه خدمات به شهروندان در سه ماه ابتدای سال، ابراز امیدواری کرد تا این عزم و جدیت در ادامه سال نیز موجب موفقیت‌های بیشتر بانک شود.