جامع خبر:تیم ملی والیبال ایران در آستانه شروع مسابقات انتخابی المپیک و در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود موفق به شکست لهستان شد. به گزارش جامع خبر تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز در آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف لهستان قهرمان سال ۲۰۱۴ جهان رفت و این تیم را سه بر […]

جامع خبر:تیم ملی والیبال ایران در آستانه شروع مسابقات انتخابی المپیک و در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود موفق به شکست لهستان شد.
به گزارش جامع خبر تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز در آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف لهستان قهرمان سال ۲۰۱۴ جهان رفت و این تیم را سه بر یک شکست داد.
ملی پوشان ایران در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب لهستان شدند، اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا فاتح این مسابقه تدارکاتی مهم باشند.
ملی پوشان کشورمان دوم خردادماه نیز موفق به شکست چین در یک مسابقه تدارکاتی و دوستانه شدند و حال با کسب پیروزی برابر لهستان، از نظر روحی و روانی آماده حضور شایسته در رقابت های انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه آغاز می شود، خواهند شد.
این مسابقه در کمپ تیم ملی والیبال لهستان که در فاصله سه ساعتی توکیو قرار دارد، برگزار شد.
تیم ملی والیبال ایران از فردا (پنج شنبه) رسما وارد کمپ مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو می شود و این رقابت ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، لهستان، کانادا، استرالیا، چین، ونزوئلا و ژاپن در توکیو آغاز می شود و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد هشتم خردادماه به وقت تهران به مصاف استرالیا می رود.