جامع خبر:زیمنس با رونمایی از ترکیب جدید برند جهانی خود در ایران، با محوریت شعار «نبوغ برای زندگی» گام در راه توسعه و تقویت جایگاه خود در کشور گذاشت. این اقدام مصادف شد با دویستمین سالگرد تولد بنیان‌گذار این شرکت، ورنر فون زیمنس (Werner von Siemens)، که فعالیت خود در ایران را با توسعه خط […]

جامع خبر:زیمنس با رونمایی از ترکیب جدید برند جهانی خود در ایران، با محوریت شعار «نبوغ برای زندگی» گام در راه توسعه و تقویت جایگاه خود در کشور گذاشت. این اقدام مصادف شد با دویستمین سالگرد تولد بنیان‌گذار این شرکت، ورنر فون زیمنس (Werner von Siemens)، که فعالیت خود در ایران را با توسعه خط تلگراف هند و اروپا در قرن نوزدهم آغاز کرد.
دکتر محسن نایب‌زاده مدیرعامل زیمنس در ایران، درباره کمپین «نبوغ برای زندگی» گفت: «زیمنس به عنوان شریکی مبتکر بیش از ۱۴۵ سال است که به مدد فناوری خود و به‌کار گیری نبوغ، در توسعه زیرساخت‌ها، پیشبرد اهداف و بالا بردن استانداردهای زندگی شهروندان ایرانی، فعالیت داشته است. این فعالیت‌ها با پیاده‌سازی توانایی های تکنولوژیک‌مان و با هدف بیشترین تأثیر گذاری مثبت در بهبود زندگی جامعه ایرانی، ادامه خواهد یافت.» وی در ادامه تأکید کرد: «جوهره شعار «نبوغ برای زندگی» بهره‌گیری از توان نوآوری و دانش بومی برای ایجاد ارزش افزوده و تحقق همه آن اهدافی است که برای همکاران، مشتریان شهروندان و جامعه ایرانی حائز اهمیت است. «نبوغ برای زندگی» که اکنون به جزئی از نماد تجاری این شرکت افزوده شده، عصاره همه آن ارزشی‌هایی مانند توان مهندسی ، ذکاوت ، نوآوری و حس مسئولیت است که از زمان تولید اولین اختراعات زیمنس تا امروز محوریت داشته‌اند.»
«نبوغ برای زندگی» فراتر از فناوری و به معنای تاثیر مثبت بر جامعه ایرانی است. به گفته دکتر نایب زاده؛ تعلیم، آموزش و ایجاد شغل بخش مهمی از مشارکت ما در توسعه پایدار کشور است. زیمنس با همکاری شرکای تجاری ایرانی‌اش تلاش می‌کند که دانش، تخصص و نبوغ لازم برای ساخت فردایی بهتر بصورت بومی در کشور وجود داشته باشد.
گفتنی است شرکت زیمنس که از سال ۱۳۲۹ در ایران حضور پایدار داشته، به تازگی با گروه مپنا چندین تفاهم‌نامه و قرارداد به امضا رسانده است. این دو شرکت، برای تنظیم نقشه راه انرژی کشور با محوریت بهینه‌سازی، به‌روزرسانی و توسعه سیستم برق ایران با وزارت نیرو همکاری خواهند داشت. زیمنس و مپنا دو توربین کلاس اف برای نیروگاه برق بندرعباس تأمین خواهند کرد، علاوه بر این مپنا مجوز ساخت این نوع توربین را در ایران دریافت کرده است. با تقویت حضور این برند معتبر، زیمنس تمرکز خود را بر خدمات برقی‌سازی، اتوماسیون و صنایع دیجیتال در ایران معطوف کرده است. این شرکت با دامنه‌ای گسترده از خدمات به نوآوری در زمینه تولید، انتقال و توزیع نیروی برق، شبکه‌های جاده‌ای و ریلی، فناوری ساختمان‌های هوشمند برای زیرساخت شهری هوشمند و فناوری اتوماسیون دیجیتال برای صنایع مولد می پردازد./