جامع خبر: اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌ بنیان با حضور اساتید و بازاریابان مطرح بین المللی و با مشارکت انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و همکاری شرکت مشاوره نوآوران داتیک در ۲۰ تیر برگزار می شود. به گزارش جامع خبراز دبیرخانه اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان، این کنفرانس با هدف توسعه بازار […]

جامع خبر: اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌ بنیان با حضور اساتید و بازاریابان مطرح بین المللی و با مشارکت انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و همکاری شرکت مشاوره نوآوران داتیک در ۲۰ تیر برگزار می شود.

به گزارش جامع خبراز دبیرخانه اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان، این کنفرانس با هدف توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق ایجاد آگاهی بیشتر از ابزارها و روش‌های علمی بازاریابی و مطالعات بازار، تلاش برای ارتقای صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان از طریق شناخت بهتر بازارهای هدف، برگزار خواهد شد.

به همین منظور و با تاکید بر اهمیت پژوهش بازار در توسعه اقتصاد دانش بنیان، نقش پژوهش‌های سندیکایی به عنوان راهکاری برای دستیابی به اطلاعات بازار با کاهش هزینه‌ها و ارائه تجارب شرکت‌ها در بازاریابی و کسب و کارهای دانش بنیان از اساتید مرتبط بازاریابی و سخنرانان برجسته خارجی به جهت شناخت دیدگاه های مصرف کنندگان برای خلق ارزش  و تعریف منافع کارکردی و احساسی و ایراد سخنرانی و حضور در کارگاه های آموزشی دعوت به عمل آمده است.
قابل ذکر است که انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و شرکت مشاوره نوآوران داتیک برای ارتقای سطح علمی و کاربردی اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان از نخبگان در عرصه جهانی دعوت به عمل آورده اند.

بر این اساس کارین دوچین مدیر ارشد امور مشتریان شرکت کانتار، الکساندر رپتز متخصص مذاکره برای موافقت نامه های مشارکت و پایش سرمایه، سابین گرمن مشاور ارشد بازاریابی و برند، میراحمد امیرشاهی عضو شورای سیاست گذاری و دبیر علمی کنفرانس برند، کامبیز حیدرزاده عضو هیات موسس و هیات مدیره انجمن بازاریابی ایران در این کنفرانس سخنرانی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش مخاطبان این کنفرانس که شامل شرکت های دانش بنیان (شرکت‌های فعال در حوزه فن‌آوری اطلاعات، دارو، بیوتکنولوژی، تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی و …)، کسب و کارهای فعال در پارک‌های علمی فن‌آوری، کارشناسان واحد بازاریابی و تحقیقات بازار، شرکت های تحقیقات بازاریابی، دانشجویان رشته های مدیریت و بازاریابی و مهندسی علاقه‌مند به حوزه بازاریابی می شود؛ می توانند به آدرس اینترنتیwww.imraconferences.ir مراجعه کرده و برای حضور در این کنفرانس بین المللی، ثبت نام کنند.