​جامع خبر:مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با سفر هیات دولت به استان کرمانشاه ضمن بازدید از برخی شعب و شرکت در جلسه مدیریت شعب آن استان، بر توجه به بخش بانکداری نوین به عنوان عامل کلیدی و مهم در ارائه خدمات به مشتریان تاکید کرد. به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی مدیر […]

​جامع خبر:مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با سفر هیات دولت به استان کرمانشاه ضمن بازدید از برخی شعب و شرکت در جلسه مدیریت شعب آن استان، بر توجه به بخش بانکداری نوین به عنوان عامل کلیدی و مهم در ارائه خدمات به مشتریان تاکید کرد.
به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی مدیر عامل این بانک در بازدید از شعب بانک متبوع در مدیریت شعب استان کرمانشاه گفت: در شرایط کنونی با توجه به افزایش فضای رقابتی، بانکهایی به موقعیت دست می یابند که توان ایجاد مزیت های رقابتی با حداقل هزینه و بیشترین سطح دسترسی را برای ذینفعانشان داشته باشند.
وی افزود: بانکداری نوین و استفاده از شیوه ها و ابزارهای ارتباطی نوین به عنوان راهکاری مناسب و موثر که متضمن کاهش هزینه ها، افزایش سرعت عملیات بانکی و تنوع در خدمات است به عنوان موثرترین راه پیش روی بانک¬هاست.
زراعتی در ادامه با اشاره به ظرفیت و قابلیت بانک صادرات ایران تصریح کرد: به منظور تأمین نیاز و خواسته های مشتریان توسعه کمی و کیفی خدمات به گونه ای که بتواند ارزش افزوده برای بانک و مشتریان را به دنبال داشته باشد در دستور کار قرار گرفته است.
زراعتی در بخش دیگری از سخنانش بر آموزش هدفمند و بازاریابی موثر برای ترویج بانکداری نوین تأکید کرد و افزود: برای فراگیرتر شدن خدمات نوین، بازاریابی هدفمند محصولات در کنار ارائه آموزش های موثر برای تبلور بیشتر فرهنگ بانکداری در جامعه از برنامه های این بانک است که ساز و کارهایی برای آن پیش بینی شده است.
مدیر عامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه تنها راه موفقیت بانکها در شرایط کنونی پاسخگویی به نیازها و خواسته های مشتریان است اظهار داشت: افزایش تنوع در خدمات بانکها در کنار افزایش انتظارات جامعه، تأمین نظر و پاسخگویی به نیاز مشتریان را پیچیده تر نموده است و در این میان برای اینکه بتوان به موفقیت دست یافت نیازمند ارتباط مستمر و موثر با مشتریان هستیم، در این راستا بر اساس نیاز آنها نسبت به طراحی محصول و خدمات بانکی اقدام خواهد شد.
وی افزود: این بانک برای اینکه بتواند به شعار اصلی خود یعنی حق با مشتری است جامه عمل بپوشاند برنامه های عملیاتی را در دستور کار قرار داده که در این میان نقش کارکنان به عنوان کانون اصلی و اولیه ارتباط با مشتریان حایز اهمیت فراوان است.