جامع خبر:دکتر فرحی مدیرعامل و مهندس مهرانی عضو هیات مدیره پست بانک ایران به همراه تنی از مدیران این بانک در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه حضور یافتند. به گزارش جامع خبراز پست بانک ایران: این مراسم پیش از ظهر امروز، بیستم تیرماه سال جاری با حضور دکتر جهانگیری معاون […]

جامع خبر:دکتر فرحی مدیرعامل و مهندس مهرانی عضو هیات مدیره پست بانک ایران به همراه تنی از مدیران این بانک در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه حضور یافتند.

به گزارش جامع خبراز پست بانک ایران: این مراسم پیش از ظهر امروز، بیستم تیرماه سال جاری با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارائی، دکتر صیف رئیس کل بانک مرکزی، روسا و اعضای هیات مدیره سازمانها و نهادهای مالی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانکها و بیمه ها و سایر مدیران و کارشناسان حوزه های مالی و تامین سرمایه کشور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار و سپس شرکت کنندگان در این مراسم از غرفه های مختلف بازدید کردند.
همچنین مدیرعامل و عضو هیات مدیره پست بانک ایران در ادامه از نمایشگاه مذکور بازدید و باحضور در غرفه این بانک پذیرای بازدیدکنندگان بودند.
گفتنی است: نهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه از بیستم تیرماه آغاز و تا بیست و سوم همین ماه ادامه می یابد.