جامع خبر:نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که ولی‌اله سیف رئیس کل […]

جامع خبر:نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که ولی‌اله سیف رئیس کل بانک مرکزی، عبدالناصر همتی رئیس بیمه مرکزی، محمد فطانت‌فرد‌ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، محمدرضا حسین‌زاده مدیر عامل بانک ملی ایران، مدیران عامل سایر بانک‌ها، نمایندگانی از کارگزاری‌های بورس، شرکت‌های تأمین سرمایه، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، موسسات اعتباری، شرکت‌های خدمات بازار و سرمایه، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های بورسی، حضور داشتند، معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و دیگر مسئولان بانکی کشور سخنانی در رابطه با موضوعات اقتصاد مقاومتی، اصلاح نظام بانکی، تجهیز منابع مالی جهت توسعه اقتصادی کشور و موضوعات روز مالی و حقوق و دستمزد مدیران بیان کردند.
مدیر عامل بانک ملی ایران، اعضای هیأت مدیره و دیگر مسئولان بانک از غرفه بانک ملی ایران نیز بازدید کرده و از نزدیک در جریان خدمات مورد ارائه در این غرفه قرار گرفتند.
مدیر عامل همچنین در بازدید از غرفه بانک به سئوالات خبرنگاران و شبکه‌ خبر سیما در رابطه با مسائل اقتصادی و بانکی پاسخ گفت.
گفتنی است این نمایشگاه از یکشنبه بیستم تیر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بوده و بانک ملی ایران نیز در سالن B31 (میلاد) از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.
در غرفه بانک ملی ایران، آخرین دستاوردها در برنامه‌های این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، کارت‌های اعتباری، سی و هفتمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه، کانون جوانه‌ها، کارت‌های الکترونیک، امور بازاریابی و خدمات شرکت کارگزاری بانک ملی ایران برای بازدیدکنندگان تشریح می‌شود.