جامع خبر:همزمان با سفر هیأت دولت به استان کرمانشاه، تفاهم‌نامه تأمین مالی سرمایه درگردش و ایجاد طرح‌های اشتغال‌زائی و توسعه کسب‌وکارهای خرد و کوچک بخش‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی در حوزه روستائی و ICT بین پست‌بانک‌ایران و استانداری کرمانشاه امضاء شد. به گزارش جامع خبراز پست‌بانک‌ایران: براساس این تفاهم‌نامه، تسهیلات مورد نیاز برای حفظ و […]

جامع خبر:همزمان با سفر هیأت دولت به استان کرمانشاه، تفاهم‌نامه تأمین مالی سرمایه درگردش و ایجاد طرح‌های اشتغال‌زائی و توسعه کسب‌وکارهای خرد و کوچک بخش‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی در حوزه روستائی و ICT بین پست‌بانک‌ایران و استانداری کرمانشاه امضاء شد.

به گزارش جامع خبراز پست‌بانک‌ایران: براساس این تفاهم‌نامه، تسهیلات مورد نیاز برای حفظ و ایجاد اشتغال‌‌، عمران و آبادانی و توسعه بخش‌های مختلف روستائی اعم از طرح‌های کشاورزی، دامداری، صنایع تبدیلی و کوچک، صنوف تولیدی، صنایع دستی روستائی و مشاغل خانگی به ویژه صنایع فرش‌های دست باف، گلیم، جاجیم و سایر صنایع و همچنین بخش‌های حوزه فناوری اطلاعات به متقاضیان حقیقی و حقوقی بخش‌های خصوصی و تعاونی پرداخت می‌شود.
بنابراین گزارش: این تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی، منابع داخلی پست‌بانک‌ایران، استانداری و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای تأمین سرمایه در گردش فعالان حوزه‌های مذکور براساس معرفی استانداری به این بانک به عنوان بانک عامل پرداخت می‌شود.
گفتنی است: تفاهم‌نامه مذکور با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان بین اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه و خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران امضاء و مبادله شد.