جامع خبر: شرایط فروش ویژه محصولات گروه خودرو سازی سایپا به مناسبت عید سعید فطر آغاز گردیده است. به گزارش جامع خبر به نقل از سایپا نیوز ؛ رضا تقوی مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان گرامی و تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر افزود: […]

جامع خبر: شرایط فروش ویژه محصولات گروه خودرو سازی سایپا به مناسبت عید سعید فطر آغاز گردیده است.

به گزارش جامع خبر به نقل از سایپا نیوز ؛ رضا تقوی مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان گرامی و تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر افزود: سبدی از انواع محصولات گروه سایپا با متنوع ترین روشهای فروش و تسهیلات خاص برای فروش با مدت زمان محدود در نظر گرفته شده است.

مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در تشریح این شرایط بیان نمود؛ تنوع محصول ،بازپرداخت قرض الحسنه ای تسهیلات، سود مشارکت بالا و مناسب و بازپرداخت های بلند مدت تسهیلات بدون ضامن تنها بخشی از شرایط فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعید فطر در راستای جلب رضایت مشتریان می باشد.

تقوی تصریح کرد؛ این شرایط فروش برای خودروهای خانواده گروه X100 ، تیبا ،ساینا ، خانواده برلیانس، آریو و سراتو در زمان مشخص شده قابل اجرا است.

وی افزود؛ هموطنان گرامی می توانند از دو روش سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir یا مراجعه به نمایندگی های مجازگروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام و تحویل خودرو نمایند.

همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰ پاسخگویی سوالات مشتریان خواهد بود.