جامع خبر:معاون جدید امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نخستین جلسه معارفه با حضور مدیران کل ستادی، مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه حوزه اجتماعی شهرداری، بر ضرورت اتخاذ اتحاد، همبستگی، کار گروهی و مثبت اندیشی و تلاش مضاعف برای انجام فعالیت های کیفی و عمیق حوزه اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد. […]

جامع خبر:معاون جدید امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نخستین جلسه معارفه با حضور مدیران کل ستادی، مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه حوزه اجتماعی شهرداری، بر ضرورت اتخاذ اتحاد، همبستگی، کار گروهی و مثبت اندیشی و تلاش مضاعف برای انجام فعالیت های کیفی و عمیق حوزه اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش جامع خبراز معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و آشنایی با مدیران کل ستادی، مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابع حوزه اجتماعی گفت: با وجود اینکه به نظر می رسد همکاران حوزه اجتماعی و فرهنگی به واسطه سنگینی کار و تعدد امور و تنوع فعالیت ها تا حدودی خسته هستند اما به هرحال حوزه اجتماعی و فرهنگی تأثیرگذاری زیادی در همه جامعه دارد و باید با تلاش مضاعف در این راستا گام برداریم. از آنجایی که شهرداری تهران هم تصمیم می گیرد و هم عمل می کند و بار سنگینی به دوش هر یک از ماست.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه حوزه اجتماعی می تواند هم تأثیر مثبت و هم منفی در جامعه داشته باشد، تاکید کرد: ما باید با اتحاد، همبستگی، کار گروهی و مثبت اندیشی حرکت کنیم تا تأثیرات مثبتی داشته باشیم. ما باید برای سازمان ها و معاونت های دیگر شهرداری تهران الگو باشیم.
عبدالهی با اشاره به محور های ۱۸گانه حوزه اجتماعی شهرداری تهران افزود: در عملکرد ها باید توجه بیشتری به محور های ۱۸ گانه شود و این محورها باید با کیفیت و عمق بیشتری پیگیری و به سرانجام برسد. زیرا هدف ما انجام فعالیت و کارهای عمیق و با کیفیت فرهنگی است.
همچنین در این نشست مدیران کل ستادی، مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه حوزه اجتماعی شهرداری تهران ضمن معرفی خود برای انجام وظایف و ماموریت های این حوزه اعلام آمادگی کردند.