جامع خبر:مجوز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) برای دومین سال پیاپی به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صادر شد. به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ناصر علی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اعلام این خبر ابراز خوشحالی کرد و افزود: قول مساعد رئیس شرکت […]

جامع خبر:مجوز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) برای دومین سال پیاپی به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صادر شد.

به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ناصر علی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اعلام این خبر ابراز خوشحالی کرد و افزود: قول مساعد رئیس شرکت سهامی نمایشگاه ها در مراسم اختتامیه نمایشگاه الکامپ سال گذشته، مبنی بر واگذاری مجوز الکامپ بیست و دوم به نام سازمان با برگزاری جلسات متعدد و همراهی آقای اسفهبدی محقق شد و مجوز نمایشگاه الکامپ برای دومین سال پیاپی به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای صادر شد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با تاکید بر اینکه مجوز نمایشگاه الکامپ ۶ ماه پیش از برگزاری آن به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صادرشده است، افزود: در تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ صدور مجوز در این بازه زمانی اتفاقی بی‌سابقه است. سال گذشته به صنعت فاوای کشور قول دادیم، الکامپ هرسال بهتر از سال گذشته و به دور از حاشیه‌ها برگزار شود. اکنون در مسیر درستی قرار داریم و فرصت بیشتری برای برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی ایده‌های جدید و برگزاری یک نمایشگاه استاندارد در اختیار خواهیم داشت. تجربه موفق گذشته را به کارخواهیم گرفت تا نمایشگاهی منسجم و شایسته صنف فاوا برگزار کنیم.

سعادت با اشاره به اینکه اقدامات و برنامه‌ریزی برای حضور شرکت‌های قدرتمند داخلی و خارجی در الکامپ بیست و دوم از مدت‌ها پیش آغازشده است، افزود: در تلاش هستیم تا ظرفیت بین‌المللی الکامپ را در این دوره به نمایش بگذاریم. تاکنون شرکت‌های خارجی بسیاری برای حضور در نمایشگاه الکامپ اعلام آمادگی کردند و همچنان در حال مذاکره برای جذب مشارکت بیشتری هستیم.

او بابیان اینکه الکامپ باید با ایجاد بستر مناسب، مسیر رشد و توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات را فراهم کند و محلی برای نمایش توانمندی‌های صنعت فاوا باشد، گفت: با توجه به اینکه سال گذشته استقبال از نمایشگاه بی‌نظیر بود در سال جاری نیز تلاش می‌کنیم کیفیت را با کمیت همراه کنیم. جلب مشارکت حداکثری، آرامش و فضای مناسب نمایشگاهی، حذف حاشیه‌ها، شفافیت، جذب بازدیدکننده تخصصی ازجمله اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه الکامپ است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با یادآوری این نکته که سازمان مانند تجربه سال گذشته برگزارکننده نمایشگاه بیست و دوم الکامپ است نه مجری آن، گفت: تجربه موفق برگزاری نمایشگاه در سال گذشته در نمایشگاه بیست و دوم نیز تکرار خواهد شد و سازمان قصد ندارد مجری نمایشگاه باشد. به همین جهت شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا مجری بیست و دومین نمایشگاه الکامپ خواهد بود.