جامع خبر:بانک ملی ایران در راستای اهداف دولت تدبیر و امید درخصوص توسعه آموزش و علم‌آموزی در مناطق محروم و به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی تاکنون بیش از ۴۰ باب مدرسه در سراسر کشور احداث کرده است. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ هر ساله ۵ درصد از […]

جامع خبر:بانک ملی ایران در راستای اهداف دولت تدبیر و امید درخصوص توسعه آموزش و علم‌آموزی در مناطق محروم و به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی تاکنون بیش از ۴۰ باب مدرسه در سراسر کشور احداث کرده است.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ هر ساله ۵ درصد از ۲ درصد بودجه قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران به مشارکت در طرح‌های عام‌المنفعه و رفع محرومیت استان‌ها اختصاص می‌یابد که بر این اساس بانک ملی ایران تاکنون بیش از ۴۰ باب مدرسه در مناطق محروم کشور احداث کرده است.
این مدارس در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، کردستان، هرمزگان، خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، سمنان، همدان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، لرستان، اصفهان، کرمانشاه و فارس احداث شده است .