جامع خبر: در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و روسای صنایع برتر همراه بود، بانک سینا موفق به دریافت نشان عالی مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری شد. به گزارش جامع خبراز […]

جامع خبر: در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و روسای صنایع برتر همراه بود، بانک سینا موفق به دریافت نشان عالی مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری شد.
به گزارش جامع خبراز بانک سینا در این همایش که با هدف حمایت از تولید و خدمات ملی، جذب سرمایه گذاران خارجی در مسیر تولید ملی و توسعه کارآفرینی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، لوح سپاس و نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری به مهندس محمدرضا پیشرو مدیرعامل بانک سینا تعلق گرفت.
گفتنی است بانک سینا با آماده سازی بسترهای مناسب و تدوین سیاست های راهبردی در جهت حمایت از طرح های تولید داخلی از طریق اعطای انواع تسهیلات؛ نقش موثری را در کمک به رونق بنگاه های کوچک و متوسط، توسعه شرکت های دانش بنیان و مجموعه های اقتصادی زودبازده ایفا نموده است.