جامع خبر:معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ از استقبال بی نظیر شهروندان از نخستین جشنواره تفریحی ورزشی کودک و نوجوان خبر داد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، عقیل منصوری با اعلام این خبر افزود: جشنواره کودک از روز جمعه پانزدهم مردادماه در دو بوستان بهاران و قرآن و عترت آغاز به کار […]

جامع خبر:معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ از استقبال بی نظیر شهروندان از نخستین جشنواره تفریحی ورزشی کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، عقیل منصوری با اعلام این خبر افزود: جشنواره کودک از روز جمعه پانزدهم مردادماه در دو بوستان بهاران و قرآن و عترت آغاز به کار کرده و با برگزاری بیش از پنجاه غرفه مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

منصوری افزود: این جشنواره با بیش از ۵۰ غرفه از قبیل شمسه، مرکز خدمات اجتماعی و خیرین، بنیاد بازی های رایانه ای، طب سنتی، عرفان های نوظهور، شیعه پاسخ می گوید، میز شن، مسابقه بی سابقه، مشاوره خانواده و ازدواج، تست اعصاب، خط سفید، آسمان آبی زمین پاک، مدیریت پسماند، قطاعی، سنگ نگاره، دشمن شناسی، پازل، داستان های ناتمام، حجاب و عفاف، مشاوره خانواده و ازدواج، غرفه محلات، روانشناسی نقاشی، کانون کودک، هنر و خلاقیت، گریم کودک و استخر ماهی از ساعت ۱۹ الی ۲۳ به ارائه خدمات به شهروندان و نونهالان خواهد پرداخت.

همچنین غرفه های ورزشی در سه بخش خردسالان ۳ – ۷ ساله، نوجوانان دختر و پسر ۷ الی ۱۲ ساله به صورت جداگانه با برپایی غرفه ها و مسابقات ورزشی بی نظیر در این جشنواره برقرار است.