جامع خبر:همزمان با هفته ترویج ورزش همگانی و توسط مرشد مجیدپناهی ، شال پهلوانی ورزش های زورخانه ایی به مهدی عباسی شهردار منطقه ۱۷ اعطا شد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، این برنامه روز سوم مردادماه و همزمان با هفته گرامیداشت ورزش پهلوانی در زورخانه قدیمی هژبر با حضور پیشکسوتان ورزش پهلوانی و […]

جامع خبر:همزمان با هفته ترویج ورزش همگانی و توسط مرشد مجیدپناهی ، شال پهلوانی ورزش های زورخانه ایی به مهدی عباسی شهردار منطقه ۱۷ اعطا شد.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، این برنامه روز سوم مردادماه و همزمان با هفته گرامیداشت ورزش پهلوانی در زورخانه قدیمی هژبر با حضور پیشکسوتان ورزش پهلوانی و باستانی و جمع کثیری از شهروندان برگزار شد.
شهردار منطقه ۱۷ برگزاری برنامه هایی از این دست را در ترغیب شهروندان به ورزش مفید دانست و افزود: این برنامه در استانه اعزام کاروان تیم ملی کشورمان به المپیک ۲۰۱۶ و با شعار«ورزش برای همه» برگزار شده و توانسته شهروندان را در علاقه مندی به ورزش ترغیب کند.
عباسی با اشاره به حضور نمایندگان فدراسیون ورزشهای همگانی در این برنامه گفت: خوشبختانه مدیران شهری منطقه ۱۷ به گسترش ورزش همگانی در میان شهروندان علاقه مندند و در این زمینه اهتمام فراوانی را به خرج داده اند که اجرای برنامه های اینچنینی و ترویج ورزش پهلوانی از نتایج آن است.

گفتنی ست زورخانه هژبر از سال ۴۱ افتتاح شده و اکنون به مدیریت مرشد مجید پناهی اداره می شود.